عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

انتخاب آقای حسین فهیمی به عنوان رییس هیئت دو ومیدانی استان آذربایجان غربی استان

انتخاب آقای حسین فهیمی به عنوان رییس هیئت دو ومیدانی استان آذربایجان غربی

دراین جلسه علی خلیلی با تاکید بر لزوم گسترش ورزش دو و میدانی افزود: در حال حاضر تعداد ورزشکاران ساماندهی شده استان 371 نفر می باشد که این میزان باید افزایش یابد.

وی ادامه داد: اجرای طرح استعدادیابی مدارس یکی از بهترین و کوتاهترین راه برای کشف و دستیابی به استعدادهای این رشته مادر است که با همکاری و تعامل آموزش و پرورش محقق می شود.

وی بر اهمیت تربیت نیروی انسانی متخصص و ارتقاء سطح کمی و کیفی مربیان و داوران تاکید کرد و افزود: شاخص اصلی در انتخاب روسای هیات های ورزشی فقط جذب اعتبار نیست بلکه افرادی باید هدایت هیات را بر عهده بگیرند که عشق به خدمت و تخصص کافی را در آن رشته ورزشی داشته و به اصطلاح خاک خورده و از گوشت و پوست همان رشته ورزشی باشند.

خلیلی همچنین با اشاره به ظرفیت ها و زیر ساخت های استان در این رشته افزود: وجود سالن سرپوشیده شهید امینی ارومیه به عنوان یکی از کم نظیرترین سالن های کشور و 17 پیست دوومیدانی در اطراف زمینهای چمن تمامی شهرستان های استان بستری مناسب برای جذب و تربیت علاقمندان و نخبگان این رشته و هدایت آنان به سطوح بالای کشوری است.

دبیر فدراسیون دوومیدانی  نیز در این جلسه گفت: هیات دوو میدانی آذربایجان غربی در گذشته از عدم ثبات مدیریتی رنج می برد و انتظار می رود با نگرشی جدید و با بهره گیری از افراد متخصص و دلسوز راههای موفقیت را برای خود هموارتر گردد.

حسین رشیدیان افزود: هیات های استانی بازوان قدرتمند فدراسیون هستند و در بسیاری از موارد کمک حال فدراسیون در حل امورات مادی و اجرایی بوده اند.

وی ادامه داد: مطمئنم با تلاش و همکاری همه جانبه می توانید تعداد قهرمانان و مدال آوران این استان مستعد را افزایش داده و موجب سربلندی میهن اسلامی شوید.

رییس جدید هیات هیات دوومیدانی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با ارائه برنامه های آتی خود گفت: با تجهیز و تکمیل امکانات داخلی سالن سرپوشیده شهید امینی مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه می توانیم میزبانی مسابقات بین المللی دهه فجر و قهرمانی آسیا شویم.

فهیمی با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی دختران و پسران زیر 15 سال در استان اظهار داشت: در این طرح که با همکاری خوب آموزش و پرورش استان به انجام رسید توانستیم 35 ورزشکار دختر و 45 ورزشکار پسر را شناسایی کرده و برای ادامه آموزش های بعدی تحت پوشش قرار دهیم.

وی گفت: کسب مدال برنز 1500 متر، مدال طلای پرتاب چکش و مقام چهارم 10 هزار متر در مسابقات کشوری شش ماه گذشته نشانگر وجود پتانسیل های بالای این رشته در سطح ایران است.

وی افزود: شهر ارومیه در دهه های گذشته قطب اصلی مواد پرتابی و استقامتی دوومیدانی بود که امیدواریم با همت و تلاش روزافزون بار دیگر بتوانیم به روزهای اوج گذشته بازگشته و نمایندگان شایسته ای را تقدیم تیم ملی کشورمان کنیم.

مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی استان عصر پنج شنبه با حضور دبیر فدراسیون برگزار و حسین فهیمی تنها کاندیدای این مجمع با اخذ تمامی آراء (17 رای) به مدت چهار سال به ریاست این هیات برگزیده شد.








در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد