عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

پایان کارگاه آموزشی پرتاب چکش در ارومیه استان

پایان کارگاه آموزشی پرتاب چکش در ارومیه

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی به نقل از کمیته آموزش ، کارگاه آموزشی دو روزه پرتاب چکش  با حضورمربیان شرکت کننده از استان های فارس، تهران ، مرکزی ، فارس ، اردبیل ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، گلستان و آذربایجان غربی از نهم تا دهم آذرماه در ارومیه برگزار گردید.


ایوان تیخون و علی رضایی دبیرکل فدراسیون دو و میدانی در فرودگاه ارومیه با استقبال پور ایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان ، حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی وارد شهر زیبای ارومیه شدند. که پس ازورود به ارومیه بلافاصله درجلسه ای مدیرکل ورزش و جوانان استان ، رییس هیئت دو و میدانی استان ، سرهنگ ایمانفر معاون ورزشی نیروی مقاومت بسیج ، پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه ورزشی فرهنگی شهرداری ارومیه و جمعی از مسئولین ورزش در محل اداره کل ورزش و جوانان ارومیه حضور داشتند شرکت کردند.

در این جلسه ابتداء حسین فهیمی به ارائه گزارش از وضعیت دو و میدانی استان و پتانسیل ها و کمبود های دو و میدانی استان پرداخت. وی در بخشی از سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که استان آذربایجان غربی یکی از قطب های قابل اعتنای پرتاب چکش کشور بوده و دارای خانه پرتاب های تخصصی می باشد که در سال 1398 با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان بازساری و تکمیل شده است. و این موضوع باعث اهمیت دادن فدراسیون به این امر بوده و برگزاری این کارگاه را به این استان واگذار نموده است.

در ادامه این جلسه علی رضایی دبیرکل فدراسیون دو و میدانی با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان در جهت حمایت از ورزش پرمدال دو و میدانی حضور ایوان تیخون در ارومیه را به فال نیک گرفته و اظهار امیداواری کرد که با برگزاری این کارگاه آموزشی و ارتقاء دانش مربیان پرتاب چکش استان شاهد موفقیت های بیش از پیش دو و میدانی باالاخص پرتاب چکش استان باشیم.

در بخشی از این جلسه سرهنگ ایمان فر معاون ورزشی نیروی مقاومت بسیج گفت با توجه به توانایی های آقای فهیمی و با اجماع نظر در بخش ورزش بسیج بعنوان رییس هیئت دو و میدانی بسیج انتخاب شده و اظهار امید واری کرد با عزمی که بسیج دارد و تواتایی که در رییس هیئت دو و میدانی استان و پتانسیل خوبی که در دو و میدانی استان وجود داردشاهد شکوفایی و ارتقاء بیش ازپیش دو و میدانی استان در کشور و میادین بین المللی باشیم و بسیج نیز در حمایت از این ورزش هیچ دریغی را نخواهد داشت.

در ادامه جلسه در بخشی از اظهارات خود به پتانسیل ها باالفعل و باالقوه نهفته ای که در این استان وجود دارد در آینده نزدیک شاهد افتخار آفرینی پرتابگران چکش در میادین آسیایی و بین المللی باشیم. و درادامه گفت که با امضای تفاهم نامه با فدراسیون های ایران و بلاروس نسبت به تبادل دانش و برگزاری اردو های مشترک در دو کشور بویژه در ایران که آب و هوال چهار فصلی دارد اقدام خواهیم کرد.

وی در بخشی ازسخنان خود ازبعضی از ورزشکاران ایرانی که خیلی زود ورزش قهرمانی را کنار گذاشته و به مربیگری روی می آورند تعجب کرده و کفت در بعضی از رشته های ورزشی حتی می شود در سن بالای 40 سال نیز به مدال جهانی و المپیک دست یافت. که به عنوان مثال خود من در 43 سالگی به مدال المپیک دست یافته ام.

در بخش پایانی این جلسه آقای پور ایراندوست ضمن تشکر از فدراسیون دو و میدانی و هیئت دو و میدانی استان بایت حضور ایوان تیخون ، اظهار داشت بسیار خرسندم که با حضور ایشان خواهیم توانست با ارتقای دانش مربیان استان و انتقال این دانش به ورزشکاران پرتابی به مدال های بیشتری در این ماده در میادین لین المللی دست یابیم.

این کارگاه با مدرسی ایوان تیخون رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس و نایب رییس کنفدراسیون اروپا و دارنده مدال های متعدد اروپایی ، جهانی و المپیک برگزار گردید ، در این کارگاه جدید ترین تکنیک های پرتاب چکش به مربیان شرکت کننده و تعدادی از ورزشکاران پرتاب چکش ارومیه آموزش داده شد.

در پایان این کارگاه آموزشی به مربیان شرکت کننده گواهی شرکت در کارگاه با امضای هاشم صیامی ریاست فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و ایوان تیخون مدرس و رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس اهداءشد.

یادآور می شود قبل از بدرقه ایوان تیخون با اهدای تندیس یادبود از حمایت های بیدریغ آقای محمد اسکندری مدیر و مالک هتل بین المللی پارک ارومیه که همواره حامی ورزش استان بویژه دو و میدانی بوده از سوی رییس هیئت دو و میدانی استان مورد تقدیر قرار گرفت.

شایان توجه است به جهت قدردانی از حضور ایوان تیخوان در ارومیه و برگزاری عالی کارگاه آموزشی ،با حضور جمعی از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان و هیئت دو و میدانی با اهدای تندیس یادبود آقای ایوان تیخوان را بدرقه کردند.









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد