عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

یک نشان نقره و دو نشان برنز حاصل تلاش نوجوانان دختر و پسر از مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور استان

یک نشان نقره و دو نشان برنز حاصل تلاش نوجوانان دختر و پسر از مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور

رییس هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی گفت: نمایندگان استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور به یک مدال نقره و 2 برنز دست یافتند.

حسین فهیمی روزیکشنبه مورخ 20 تیرماه سال 1400 در گفت و گو با سایت هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی افزود: در مسابقات بخش پسران که روزهای 15 و 16 تیرماه در شهرکرد برگزار شد ورزشکاران آذربایجان‌غربی با چهار دونده در پنج ماده و با هدایت مجید فهیمی شرکت کرد که با کسب یک نقره و یک برنز عنوان سیزدهم کشور را کسب کرد.

وی افزود: در ماده پرتاب چکش، امیرحسین حمیدی با پرتاب ۵۵.۹۹ متر به مدال نقره دست یافت و در این ماده مهدی فهیمی دیگر پرتابگر استان با ۵۱.۵۹ متر چهارم شد.

رییس هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ماده هزار و ۵۰۰ متر، حسین قوتازی دونده استان با زمان چهار دقیقه و ۴۵ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه بعد از دوندگان چهارمحال و بختیاری و زنجان عنوان سوم را کسب و مدال برنزرا از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: دیگر نماینده استان، معین زینال‌زاده در مواد ۱۰۰ و ۲۰۰ متر بود که موفق به کسب مقام نشد.

حسین فهیمی در ادامه به مسابقات نوجوانان دختر اشاره کرد و گفت این مسابقات طی روزهای ۱۸ و ۱۹ تیرماه  با پنج دونده در چهار ماده انفرادی و یک ماده تیمی و با هدایت مهدیه مقبلی شرکت کرد که با کسب یک مدال برنز به کار خود پایان داد.

وی افزود: در ماده ۴۰۰ متر "روژبین جهانی" دونده استان با زمان یک دقیقه و ۲ ثانیه و ۴۳ صدم ثانیه بعد از دوندگان کرمانشاه و خراسان رضوی به مقام سوم رسید و مدال برنز را دریافت کرد.

رییس هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ماده رله امدادی تیم چهار نفره استان متشکل از "روژبین جهانی"، "مرضیه امجدی"، "نازلی صبوری دیزج" و "تینا سوداگر اسکندرآبادی" با زمان ۲ دقیقه و ۳۳ ثانیه و ۸۴ صدم ثانیه چهارم شد.

وی اضافه کرد: دیگر نمایندگان استان، "نازلی صبوری" در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر با زمان ۵ دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه ششم شد و "مرضیه امجدی" در ۴۰۰ متر به عنوان پنجمی دست یافت.

فهیمی افزود: "تینا سوداگر اسکندرآبادی" در ماده ۲۰۰ متر و "مهین داستاری" در مواد ۱۰۰ و ۲۰۰ متر موفق به کسب مدال نشدند.

این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و به میزبانی شهرکرد برگزار شد.










در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد