عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

سفر هاشم صیامی ریاست محترم فدراسیون دو و میدانی به آذربایجان غربی استان

 سفر هاشم صیامی ریاست محترم فدراسیون دو و میدانی به آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، هاشم صیامی ریاست محترم فدراسیون دو و میدانی در سفر به استان آذربایجان غربی در جلسات و دیدارهاو بازدید های متعدی داشت از آن جمله : نشست صمیمی با محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ،رضازاده نماینده محترم مردم شریف شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام ذاکر نماینده محترم مردم شریف شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی

در این دیدار که در محل دفتر استاندار آذربایجان غربی برگزار شد موضوعات مختلفی مطرح گردید که عمده آنها بحث تامین اعتبار لازم برای تجهیز سالن دو و میدانی شهید مهدی امینی ارومیه ،استعدادیابی ، تارتان پیست مجموعه ورزشی تختی ارومیه ، تارتان پبست های شهرستان های بوکان ، خوی و سلماس بود که پس از توضیحات مسئولین استان و فدراسیون دو و میدانی ، استاندار محترم دستورات لازم را در خصوص تامین 2 میلیارد ریال برای تجهیز سالن دو و میدانی شهید امینی و هزینه های استعدادیابی  به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صادر کردند. همچنین استاندار محترم با تامین اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال برای تارتان پیست های ورزشی بوکان ، خوی و سلماس موافقت و دستورات لازم را صادر کردند.

از دیگر برنامه های هاشم صیامی بازدید از خانه پرتاب های ارومیه بود که بعداز ظهر روز اول سفر در این مجموعه حاضر، و ضمن بازدید از این مجموعه با ورزشکاران پرتابی ارومیه دیدار و گفتگو کردند و در این دیدار به این موضوع اشاره کردند که بزودی قراردادی با مربی پرتاب خانم از کشور لهستان منعقد و ایشان را جهت برگزاری کار گاه آموزشی برای مربیان استان و نحوه تمرینات را به ورزشکاران پرتاب چکش آموزش خواهند داد.وی سپس در سالن دو و میدانی شهید امینی حضور یافت و با دوندگان ارومیه دیداری بسیار صمیمی داشت. در این دیدار ورزشکاران به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند که رییس فدراسیون پس از شنیدن صحبت های ورزشکاران دستورات لازم را به مسئولین استان صادر کردند.

یکی دیگر از برنامه های پیشبینی شده برای ریاست فدراسیون دیدار و گفتگو با حجت الاسلام ذاکر نماینده شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی بود که این دیدار در ساعت 21:00 اتفاق افتاد. در این جلسه پس از صحبت های مسئولین استان و فدراسیون ، حجت الاسلام ذاکر قول همکاری های همه جانبه و پیگیری رفع و حل مشکلات دو و میدانی استان را دادند.

بازدید از پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهرستان بوکان از دیگر برنامه های روزدوم سفر رییس فدراسیون بود .

ریاست فدراسیون پس از بازدید از پیست دو و میدانی شهرستان بوکان در نشست صمیمی با امین زاده فرماندار محترم و ورزش دوست شهرستان بوکان شرکت و در خصوص نیازهای دو و میدانی شهرستان بوکان تبادل نظر کرده و قول همکاری را دادند .

رییس فدراسیون سپس در نشست صمیمی مسئولین شهرستان بوکان حضور یافت.

در این جلسه که با ریاست فرماندار محترم شهرستان برگزار شد، نماینده محبوب و‌ مردمی مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمان ویژه و جمعی از رؤسای ادارات، مسؤل محترم ورزشی شورای اسلامی شهر ، پیشکسوتان ، مربیان و قهرمانان ورزشی حضور داشتند.

در ابتدای جلسه جناب آقای سواره ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان ، پس از خوشامد گویی به مهمانان فدراسیون به جمعیت شهرستان اشاره کردند و تاکید کردند که در شهرستان بوکان علیرغم کمبود های زیر ساختی قهرمانان زیادی داریم.

آقای سواره در ادامه سخنان خود به دو درخواست این شهرستان اشاره کردند و اظهار امیدواری کردند که با قول مساعد ریاست فدراسیون به این درخواست ها جواب مثبت داده شود.

وی اذعان داشت: تجهیز استادیوم خاتم الانبیاء به پیست تارتان یکی از درخواستهای ورزشکاران بوکان میباشد، همچنین انتظار میرود پکیج کامل ورزشی رشته دوومیدانی به این شهرستان اختصاص داده شود.

در ادامه جلسه جناب آقای فهیمی ریاست محترم هیات دوومیدانی استان آذربایجان غربی از ریاست محترم اداره ورزش و‌جوانان بوکان اقای سواره و نماینده محبوب بوکان جناب آقای حبیب زاده  و بویژه آقای امین زاده فرماندار ورزشدوست بوکان تشکر و قدردانی کردند.

جناب آقای حاج انور حبیب زاده نماینده محبوب مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی دیگر سخنران این جلسه بودند که در سخنانشان خود را به عنوان حامی ورزش معرفی کردند و‌ ورزش را یک ابزار برای تربیت جوانان دانستند وی اضافه کرد که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.وی به امکانات موجود شهرستان اشاره کردند که با پتاسیل ورزشی جوانان این شهر همخوانی ندارد.

نماینده مردم بوکان در ادامه سخنان خود به دیدار چند هفته قبل با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و از پیگیری درخواستهایش که تکمیل شدن ورزشگاه خاتم الانبیاء یکی از آنها بود گزارشی داد.

در ادامه این جلسه که ورزشکاران دختر و پسر دو و میدانی شهرستان بوکان نیز حضور داشتند ،جناب آقای صیامی ریاست محترم فدراسیون دوومیدانی طی سخنانی از استقبال گرم و حضور پرشور ورزشکاران در این رشته ابراز سپاسگزاری کرد و از تلاشهای بی وقفه نماینده، فرماندار و ریاست ورزش وجوانان، ریاست هیات استان و هیات بوکان قدردانی کردند.

صیامی افزود : فدراسیون دوومیدانی تمام تلاشش را خواهد کرد که جایگاه بوکان را به آن جایگاهی که شایسته مردمش است برساند و با توجه به ظرفیت ورزشکاران دوومیدانی شهرستان و‌ پناسیل قهرمانی این ورزشکاران قول مساعد داد که برای برگزاری کلاسهای اموزشی و دعوت برای اردوهای تیم ملی، ارسال پکیج ورزش دوومیدانی و همچنین تبدیل پیست دوومیدانی خاتم الانبیاء به پیست تارتان شهرستان بوکان در اولویت برنامه ریزی های فدراسیون باشد.

در انتهای جلسه از جناب آقای رسول پور رئیس محترم هیات دوومیدانی شهرستان بوکان به عنوان هیات برتر استان و مربی توانمند  و تعدادی از ورزشکارن افتخار آفرین بوکان در دو و میدانی از طرف هیات استان با اهدای لوح و‌ جوایزی، تجلیل به عمل آمد.

پس از دیدار و نشست صمیمی در شهرستان بوکان ،هاشم صیامی بازدید سرزده ای از امکانات ورزشی شهرستان مهاباد بعمل آورده و با مسئولین ورزش شهرستان و ورزشکاران مهاباد نشستی را برگزار و پس از شنیدن انتقادات و پیشنهادات مسئولین ورزش شهرستان و ورزشکاران رهنمود های لازم را برای ارتقاء ورزش دو و میدانی شهرستان مهاباد ارائه نمودند.

هاشم صیامی بعداز ظهر روز دوشنبه 15 دیماه نشستی با خبرنگاران رسانه های جمعی داشتند که در این جلسه به تشریح اهداف و برنامه های فدراسیون پرداخته و به پرسش های خبرنگاران در زمینه های مختلف پاسخ داد.









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد