عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

نشست صمیمی هاشم صیامی ریاست فدراسیون دو و میدانی با مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی استان

نشست صمیمی هاشم صیامی ریاست فدراسیون دو و میدانی با مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی

سفر استانی هاشم صیامی ریاست محترم فدراسیون دو و میدانی کشور به ارومیه

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ،رییس فدراسیون دو و میدانی صبح روز یکشنبه مورخ 1399/10/14 با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان و حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان وارد ارومیه شد.

وی پس از ورود به ارومیه در نشست صمیمی با مدیر کل ورزش و جوانان استان شرکت کرد.

در این جلسه که آقای محسن برزگر مشاورعالی فدراسیون ، حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان ، محمد آزادی معاون ورزشی اداره کل، خانم مومن معاون بانوان اداره کل ، و اعضای هیئت رییسه دو و میدانی استان حضور داشتند، حسین فهیمی ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر در جلسه از حضور ریاست فدراسیون به همراه مشاورعالی ایشان تقدیرو تشکر کردو درادامه نسبت به مشکلات و نیازهای دو و میدانی استان اشاره کرد و گفت: استان آذربایجان غربی با توجه به پتانسیل های موجود در بخشهای مختلف دو و میدانی متاسفانه فاقد پیست تارتان در مرکز استان و پیست استاندارد دو و میدانی در شهرستان های 17 گانه می باشد که این امر مدال آوری در استان را برای ورزشکاران سخت نموده است.

وی در ادامه به ظرفیت های استان در بخش پرتاب ها اشاره کرد و افزود استان آذربایجان غربی قطب پرتاب کشور می باشد که خوشبختانه در ارومیه خانه پرتاب ها با همکاری و مساعدت اداره کل و فدراسیون دو و میدانی بازسازی و تجهیز شده و علیرغم کمبود هایی که دارد ظرفیت و توانایی آن را دارد که میزبان اردو های تیم های ملی باشد.

درادامه جلسه رییس فدراسیون نیز به پتانسیل های استان در بخش پرتاب ها اشاره کرد و گفت : استان آذربایجان غربی ظرفیت این را دارد که در المپیک در بخش پرتاب ها مدال آور باشد. و این موضوع با همدلی مسئولین سیاسی و ورزشی استان دور از دسترس نیست.

صیامی در ادامه اضافه کرد بحث استعدادیابی در دو و میدانی در اولویت اول فدراسیون می باشد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش های هیئت دو و میدانی استان و حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان بتواند استعدادهای ناب را کشف و برای مسابقات آسیایی و جهانی پرورش دهد.

ایشان همچنین گفتند با عنایت به توانمندی هایی که آقای حسین فهیمی رییس هیئت استان در تمامی زمینه ها دارند استان می تواند در سایر مواد 24 گانه دو و میدانی حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. وی در پایان سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که مربی خارجی خانم در بخش پرتاب ها مشخص شده که بزودی با هماهنگی های بعمل آمده در ارومیه فعالیت خواهد نمود.

در این جلسه آقای محسن برزگر مشاور عالی فدراسیون نیز در سخنانی با اشاره به ظرفیت های استان در دو و میدانی و باحضور آقای فهیمی آینده درخشانی برای دو و میدانی استان خواهد بود و فدراسیون با تمام توان دو و میدانی استان را در جهت ارتقاء کمیت و کیفیت دو و میدانی استان بکار خواهد گرفت و فدراسیون با رایزنی با مسئولین رده بالای استان و کشور در این امر از دو و میدانی استان حمایت و نسبت به حل مشکلات و تکمیل زیر ساخت ها اقدام خواهد نمود.

در بخش دیگری از این جلسه پور ایراندوست مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان نبز به ظرفیت های دو و میدانی استان اشاره کرد و گفت: نگاه ورزش استان به دو و میدانی نگاه ویژه و با دید جهانی به این امر می باشد. وی همچنین در مورد تارتان پیست مجموعه ورزشی تختی اشاره نمود وگفت با توجه به اینکه بخش اعظمی از مشکلات قرارداد حل شده اظهارامیدواری کرد که در اسفند ماه سال جاری عملیات تارتان این پیست که آرزوی دیرینه ورزشکاران می باشد به انجام برسد و از ریاست فدراسیون و مشاور علی ایشان در خواست حمایت و پیگیری این مهم از مسئولین کشوری را نمود.

این جلسه در ساعت 11:00 با صلوات بر محمد آل محمد خاتمه یافت و مسئولین اداره کل و فدراسیون راهی جلسه با استاندار محترم استان شدند که نتایج جلسه با استاندار در خبر بعدی باطلاع علاقمندان دو و میدانی خواهد رسید.









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد