عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی شد استان

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی شد

 

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی،مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی صبح امروز به ریاست مهدی علی‌نژاد در آکادمی ملی المپیک برگزار شد،انتخاباتی که یک سال اهالی این رشته برای برگزاری آن انتظار کشیدند.


ایوب بهتاج، سید حسین جلالی چیمه، حامد جولایی، افشین داوری لطف آبادی، هاشم صیامی، محمدرضا محققی و مریم منظمی کاندیداهای ریاست بودند که جولایی در مجمع حاضر نشد.


احسان حدادی، مهدی پیرجهان و ریحانه مبینی به عنوان (نماینده ورزشکاران)، شهرام شهبازی (نماینده داوران)، هادی سپهرزاد (نماینده مربیان) و دانشگاه آزاد اسلامی و پلیمرخلیج فارس (نمایندگان باشگاه‌ها) در این مجمع حضور داشتند.


در دور نخست هاشم صیامی ۱۶ رای، ایوب بهتاج ۱۳ رای، افشین داوری ۱۲ رای و حسین جلالی دو رای داشتند که صیامی و بهتاج به دور دوم رفتند. مریم منظمی هم رایی نداشت.


این اتفاق در حالی رخ داد که افشین داوری با توجه به پیروزی در مجمع انتخاباتی اسفندماه 98 شانس بیشتری برای خودش قائل بود، اما در همان دور اول کنار رفت تا بعد از ابطال انتخابات قبلی، این دومین ناکامی برای او باشد.


داوری پس از اینکه با اختلاف یک رای از حضور در دور دوم بازماند بلافاصله مجمع را ترک کرد و حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد.


در دور دوم هم رقابت میان صیامی و بهتاج صورت گرفت که از 43 رای ماخوذه، هاشم صیامی، دبیر سابق فدراسیون توانست 24 رای کسب کند و سکان فدراسیون دوومیدانی را تا 4 سال آینده در دست بگیرد. همچنین ایوب بهتاج 17 رای کسب کرد. دو رای نیز در دور دوم باطله بود










در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد