عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

کسب 3 مدال از مسابقات لیگ جوانان کشور استان

کسب 3 مدال از مسابقات لیگ جوانان کشور

کسب مدال ها ی رنگارنگ از مسابقات کشوری

رییس هیات دو و میدانی آذربایجان‌غربی گفت: تیم 10 نفره اعزامی استان به مسابقات لیگ قهرمانی جوانان و نوجوانان کشور موفق به کسب یک مدال طلا ، یک نقره و یک مدال برنز شد.

 

حسین فهیمی‌ در گفت‌وگو با سایت دو و میدانی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: مرحله اول رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور در ۲ بخش نوجوانان و جوانان پسر و دختر به میزبانی تهران برگزار شد و تیم آذربایجان‌غربی با 10 نفر در این رقابت‌ها شرکت کرد.

 وی ادامه داد: در پرتاب چکش پسران،  مبین کوثری با پرتاب ۴۷.۴۸ متر به مقام دوم دست یافت .در این ماده سهند نوری پرتابگر اهل ارومیه و عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۶۲.۶۹ متر مقام اول کشور را از آن خود کرد.

 رییس هیات دو و میدانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در رقابت نهایی دو ۱۰۰ متر نیز محسن یاسی کندی در دور مقدماتی بعد از کسب زمان ۱۱.۱۸ ثانیه و رتبه اول گروه به فینال رسید و در این مرحله با زمان ۱۱.۱۴ ثانیه مقام سوم را کسب کرد.

 فهیمی عنوان کرد: در بخش قهرمانی دو و میدانی دختران نیز سپیده اسلام پرست در ماده 3000 متر با زمان ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه به مقام ششم و نازلی صبوری بازمان 12:35:06 به مقام نهم دست یافتند .

همچنین روژبین جهانی در ماده 400 متر بازمان 1:02:20 دقیقه رتبه پنجم را از آن خود کرد.

در ماده 800 متر الهام امین خواه بازمان 2:44:31 دقیقه به مقام دهم و تینا سوداگربازمان 2:45:40 دقیقه به مقام 13 دست یافت.

 خاطرنشان‌می‌شود اولین مرحله از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور نوجوانان و جوانان پسر و دختر در مواد ۱۰ کیلومتر پیاده روی، ۵۰۰۰ متر، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، ۱۰۰ متر مقدماتی، ۱۱۰ متر با مانع، ۳۰۰۰ متر با مانع، پرتاب چکش و پرش طول و سه ماده از ماده پنجگانه به میزبانی تهران برگزار شد.

  تیم آذربایجان‌غربی با 10 ورزشکار، 3نفر در قسمت پسران و  7نفر در قسمت دختران در این رقابت‌ها شرکت کرده بود و متین ناجی، مبین کوثری و محسن یاسی کندی با مربیگری جمال رسول پور در بخش پسران و الهام امین خواه، آیناز نوزاد، سپیده اسلام پرست، روژبین جهانی، تینا سوداگر، ملیسا نجف اشرفی و نازلی صبوری با مربیگری مهدیه مقبلی در بخش دختران ورزشکاران اعزامی آذربایجان‌غربی به این مسابقات بودند.

رییس هیئت دو و میدانی استان در پایان با اشاره به مسابقات لیگ باشگاه های کشور در بخش آقایان اشاره کرد و گفت: در ۲ مرحله مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، علی مرادی پرتابگر ارومیه‌ای در قالب تیم دانشگاه آزاد با پرتاب‌های معادل ۶۲.۹۰ متر در مرحله اول و ۶۱.۲۲ متر در مرحله دوم، 2 مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد.










در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد