عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

فهیمی در سمت خود ابقاء شد. استان

فهیمی در سمت خود ابقاء شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی  ، مجمع فوق العاده هیئت دو و میدانی استان ،باحضور سرپرست فدراسیون دو و میدانی ، مدیر کل ورزش وجوانان استان، روسای ۵ هیئت دو و میدانی شهرستان ها ، نماینده بسیج، نماینده باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ، نماینده آموزش و پرورش، نماینده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ،نمایندگان مربیان ، داوران و ورزشکاران از ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۰در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان آغاز گردید.

در این جلسه امضاء کنندگان و مسئولین حاضر در جلسه به ایراد سخنرانی و به پاره ای از مشکلات دو و میدانی اشاره کردند. در ادامه حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان با ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد خود در 6 سال گذشته پرداخت و با یبان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی و مسائل حاشیه ای بوجود آمده توسط مغرضین ، دو ومیدانی استان در چند سال گذشته از رتبه 17 به رتبه 4و 5 در بین بیش از 50 هیئت استان دست یافته که این نشانگر تلاش مجددانه رییس هیئت و سایر عزیزان در دو و میدانی استان میباشد. وی همچنین ضمن برشمردن فعالیت های چند سال اخیر به تکمیل و تجهیزسالن دو و میدانی شهید امینی و خانه پرتاب اشاره کرد و گفت با حمایت های مدیر کل سابق بامبلغی بیش از 400 میلون تومان خانه پرتاب که یکی از شاخص ترین خانه های پرتاب سطح کشور است تکمیل و بازسازی شد. وی ضمن گلایه از فدراسیون گفت در حالی که بیش از 8 ماه است فدراسیون یک ریال به هیئت استان پرداخت نکرده چگونه می تواند مدعی ضعف عملکرد هیئت دو و میدانی استان وبنده باشد. همچنین از اداره کل نیزاین گلایه را داشت که در 16 ماه گذشته چه کمکی به هیئت کرده اید حال انتطار شق القمر را دارید؟

در پایان این جلسه که بیش از یک ساعت و نیم بطول انجامید از اعضای مجمع رای گیری بعمل آمد و در نهایت حسین فهیمی با 9 رای موافق درمقابل 8 رای مخالف در سمت خود ابقاء شد.










در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد