عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

قربانی بعدی انتخابات غیر قانونی این بار رییس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی استان

قربانی بعدی انتخابات غیر قانونی این بار رییس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی به علت غیبت در مجمع انتخاباتی دو و میدانی قرار است از سمتش برکنار شود.
 بعد از اینکه اکبر ورودی رئیس هیئت دو و میدانی استان اردبیل و صادقیان پوررئیس هیئت آذربایجان شرقی به علت شرکت نکردن در مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی برکنار شدند، قرار است حسین فهیمی از هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی کنار گذاشته شود تا او سومین قربانی غیبت در مجمع انتخاباتی لقب بگیرد.
حسین فهیمی رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی ضمن تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: من را به علت شرکت نکردن در مجمع انتخاباتی قرار است برکنار کنند. به هر حال ۶ اسفندماه به ویروس کرونا مبتلا شدم و طی نامه‌ای به فدراسیون دو و میدانی اعلام کردم که من به علت ابتلا به کرونا نمی‌توانم در مجمع انتخاباتی شرکت کنم و بهتر است مجمع را به زمان دیگری موکول کنند. همچنین از روز ۱۹ اسفندماه به بعد فشار‌ها برمن زیاد شد. مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان غربی قرار بود معاون ورزشی خود را به جای من به مجمع انتخاباتی بفرستد به همین علت اعلام کردند که نامه را امضاء کنم تا معاون ورزشی استان آذربایجان غربی در مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی رای بدهد.
کارمند اداره کل ورزش آذربایجان غربی در انتخابات رای داد .او ادامه داد: من ۳  عضو هیئت رئیسه فعال در هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی دارم که  کمک حال دو و میدانی استان هستند و اگر قرار بود یک نفر جای من در مجمع انتخاباتی شرکت کند یکی از این ۳ نفر به کارمند اداره کل ورزش ارجحیت داشت. به هر حال کارمند اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به جای من در انتخابات دو و میدانی رای داد و یکی از کاندیدا‌ها به این مسئله اعتراض کرد.
ایراد‌های برگزاری مجمع فوق العاده دو و میدانی را به مبینی اعلام کردم
فهیمی بیان کرد: طبق تبصره ۴ ماده ۲ آیین نامه مجمع انتخاباتی باید روسای هیئت دو و میدانی استان‌ها در شرکت کنند و حق رای دارند و ۲/۳ اعضاء باید در مجمع حضور داشته باشند، اما بعد از اینکه نتوانستند اعضاء را به حد نصاب برسانند انتخابات را باطل کردند. به هر حال از روز ۱۹ اسفند ماه به بعد خواستار استعفای من شدند. قرار است مجمع فوق العاده را روز دوشنبه برگزار کنند. من طی نامه‌ای به مبینی ۳ ایراد را متذکر شدم و اعلام کردم که حق برگزاری مجمع فوق العاده را ندارید.
او اظهار کرد: طبق ماده ۶ آیین نامه دبیر هیئت استان آذربایجان غربی باید مسئول برگزاری مجمع فوق العاده باشد، اما قرار است معاون مدیرکل وزارت ورزش آذربایجان غربی عهده دار برگزاری مجمع باشد. دومین ایراد این است که طبق ماده ۶ آیین نامه باید ۱۰ روز قبل برگزاری مجمع فوق العاده را به من اعلام می‌کردند، اما امروز اعلام کردند که دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه قرار است مجمع را برگزار کنند. سومین ایراد این است که حداقل نصف به علاوه یک باید درخواست برگزاری مجمع فوق العاده را بدهند و ۹ نفر به من رای دادند و اثر انگشت آن‌ها موجود است.
از عملکردم در هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی نمی‌توانند ایراد بگیرند
فهیمی درباره شائبه طرفداری اش از کیهانی کاندیدا انتخابات فدراسیون دو و میدانی گفت: این موضوع دروغ محض است چرا که من در ۲ سال آخر ریاست کیهانی مخالف صددرصدی او بودم و مبینی، داوری و مهاجر شجاعی اولویت‌های اول تا سوم من برای انتخاب رئیس فدراسیون دو و میدانی بود و کیهانی جزو گزینه‌های من نبود. عملکرد من در هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی مشخص است و در دوران مدیریتم یک دو و میدانی کار سهمیه المپیک آورد و اردو‌های داخلی و خارجی برای ورزشکاران گذاشتم و یک ورزشکار هم مدال برنز آسیا را گرفت. به هر حال نمی‌توانند از من ایراد بگیرند و مدیرکل  ورزش وجوانان آذربایجان غربی اقرار کرده که جزو بهترین روسای هیئت‌های ورزشی بودم، اما، چون در مجمع انتخاباتی شرکت نکردم و اکنون طرفدار کیهانی هستم قصد دارند من را برکنار کنند.
او بیان کرد: «اکبر ورودی» جزو روسای هیئت‌های به نام دو و میدانی بود و چند ملی پوش برای تیم ملی تربیت کرد. بهنام شیری در پرتاب دیسک نایب قهرمان آسیا شد. اکبر ورودی را به علت شرکت نکردن در مجمع انتخاباتی برکنار کردند. صادقیان پور دومین رئیس هیئت استان آذربایجان شرقی بود که آن قدر به او فشار آوردند تا استعفا کند. به هر حال اعضای مجمع باید استعفای عابدیان پور را قبول می‌کردند، اما مدیرکل ورزش استان آذربایجان شرقی بدون برگزاری مجمع، معاون خود را به عنوان سرپرست انتخاب کرد و این کار غیرقانونی بود.








در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد