عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

مجمع عمومی سالیانه هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی برگزار شد. استان

مجمع عمومی سالیانه هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، مجمع عمومی سالیانه هیئت دو و میدانی استان با حضور مجید کیهانی ریاست محترم فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران برگزارشد.

در این مجمع که از ساعت 14:30 روز چهارشنبه مورخ 12 تیرماه سال 1397 با حضور دکتر عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش وجوانان استان ، پور ایراندوست معاون محترم امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان ، حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان وسایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

در ابتداء پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، حسین فهیمی به رییس هیئت دو و میدانی استان به ارائه عملکرد سال 1397 وبرنامه های پبش بینی شده برای سال 1398 پرداخت وگفت: در سال 1397 علیرغم وجود مشکلات وتنگنا ها با پیگیری های هیئت دو و میدانی استان وهمکاری وهمیاری سایراعضا و روسای هیئت های دو و میدانی شهرستان ها به توفیقات مهمی دست یافتیم .

وی افزود در سال 1397 با وجود مشکلات اقتصادی در اکثر مسابقات قهرمانی کشور حضوری فعال داشتیم ،که از جمله 23 مورد اعزام در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان ، امید وبزرگسالان به مسابقات قهرمانی کشورداشتیم و میزبان 3 رویدادمهم در رده سنی پیشتازان دختر وپسر با حضور استان های آذربایجان شرقی ، اردبیل و زنجان و دو تیم از استان آذربایجان غربی برگزار بودیم . همچنین میزبان شایسته ای برای مسابقات دو و میدانی کارکنان شرکت های گاز منطقه ای کشور بودیم که حاصل این اعزام ها ومیزبانی ها 71 مدال رنگارنگ ( 24 مدال طلا ، 30 مدال نقره و 17 مدال برنز)برای ورزشکاران استان بود.

رییس هیئت همچنین گفت :از دیگر فعالیت های هیئت همکاری وهماهنگی با دانشگاه ارومیه بود که دختران ورزشکار هیئت استان در قالب تیم دو و میدانی دانشگاه ارومیه به مسابقات بین المللی دانشگاه ها در کشور ترکیه اعزام شدند که ره آورد این ورزشکاران یک مدال نقره و3 مدال برنز و کسب نایب قهرمانی این مسابقات بود.

وی افزود در سال 1397 تعدادمسابقات برگزار شده انتخابی استان ومناسبتی در دو بخش آقایان وبانوان در رده های سنی مختلف 16 مورد بود.

وی در ادامه به برگزاری کلاس آموزشی اشاره کرد وگفت با هماهنگی مرکز ورزش قهرمانی کارگاه آموزشی تغذیه و آنالیز ترکیبات بدنی ورزشکاران پیشتاز به مدرسی دکتر سجاد بیرامی وحکیم زمانی با حضور 55 نفر از ورزشکاران استعدادیابی شده ووالدین آنها اشاره کرد.

اعزام بیژن نوری به کلاس آموزشی که از سوی فدراسیون برگزار شده بود . برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی نقاط ضعف وقوت ورزشکاران استعدادیابی شده با حضور ورزشکاران ، اولیاء ورزشکاران ، مربیان و مسئولین هیئت دو و میدانی از دیگر فعالیت های هیئت در سال ماضی بود.

رییس هیئت دو و میدانی در ادامه افزود در سال 1397 با مساعدت های مدیر کل محترم و پیگیری های هیئت دو و میدانی استان با اعتبار 4 میلیارد ریال خانه پرتاب ارومیه بازسازی ، تکمیل و مورد بهره برداری قرارگرفت . همچنین با حمایت های بی دریغ دکتر چمن گلی پروژه تارتان پبست مجموعه ورزشی تختی با اعتبار بالغ بر چهارونیم میلیارد تومان به پیمانکار واگذار گردیده وبراساس تعهدات پیمانکار و در صورت پرداخت بموقع هزینه ها از سوی وزارت ورزش و جوانان امید واریم در شهریور ماه سال جاری این پبست که آرزوی دیرینه ورزشکاران دو و میدانی بود به بهره برداری برسد. وی همچنین گفت در سال 1397 با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال پروژه لوله کشی گاز سالن دو و میدانی شهید مهدی امینی انجام شده که امیدواریم در سال جاری سیستم گرمایشی این سالن نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی گفت: از دیگر اقدامات هیئت اعزام سهند نوری و آقایان صادق موسوی وحمید هفت چشمه مربیان ارزشمند این ورزشکار در 5 مرحله به اروی تیم ملی نوجوانان بود که حاصل این تلاش ها عضویت سهند نوری در تیم ملی دو و میدانی نوجوانان برای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در هنگ کنگ بود که سهند نوری دراین مسابقات در ماده پرتاب چکش با رکورد 65 متر و85 سانتی متر مدال ارزشمند برنز را کسب کرد.

وی در ادامه جلسه به عملکرد مالی سال 1397 و پیش بینی اعهتبارات وبودجه پرداخت که مورد تصویب اکثریت قریب به اتفاق مجمع قرارگرفت . همچنین وی از خدمات مادی ومعنوی آقایان محمد اسکندری و عبدالحمید جاویدی و سرکار خانم نرمین غنی زاده بعنوان اعضای هیئت رییسه قدردانی و درخواست ادامه همکاری ایشان را به مدت 2 سال دیگر خواستار شد که این درخواست نیز با اکثریت قاطع مورد تصویب قرار گرفت.

درادامه جلسه دکتر چمن گلی مدیر کل محترم ورزش وجوانان استان ضمن تقدیر وتشکر از اعضای هیئت دو و میدانی استان و اظهار خرسندی از صمیمیت موجود در بین اعضای هیئت دو و میدانی استان اعلام کرد همانند سال های گذشته با قوت و قدرت از ورزش مادر دو و میدانی وهیئت پرتلاش دو و میدانی استان حمایت خواهد کرد.

در بخشی دیگراز این جلسه مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی کشور از تلاش های هیئت دو و میدانی استان تقدیر کرد و پس از شنیدن نقطه نظرات و انتقادات وپیشنهادات اعضای حاضر قول داد در کمترین زمان ممکن نسبت به تامین اقلام مورد درخواست روسای هیئت های دو و میدانی شهرستان ها اقدام وجهت توزیع اقلام مورد نیاز به هیئت دو و میدانی استان ارسال شود.

در ادامه این جلسه و پس از سخنان رییس فدراسیون از تلاش های حمید هفت چشمه که یکی از مربیان پرتلاش استان می باشد با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی تشکر وسپاسگزاری بعمل آمد. همچنین به جهت تلاش های مثمر ثمر آقای صادق موسوی در جهت هدایت بسیار خوب سنهد نوری ودیگر ورزشکاران پرتاب جکش استان با اهدای هدیه نقدی تقدیر بعمل آمد.

در این جلسه آقایان رحمت استوار ورضا محبوبی بترتیب بعنوان روسای هیئت های دو و میدانی شهرستان های مهاباد وماکو معرفی شدند.

این جلسه در ساعت 17:30 با صلوات بر محمد وآل محمد علیهم السلام پایان یافت.

لازم به ذکراست پس از پایان مجمع سالیانه رییس فدراسیون دو و میدانی کشور به همراه تعدادی از مسئولین هیئت استان جهت بازدید واستماع مسائل ومشکلات ورزشکاران عازم خانه پرتاب تازه بازسازی شده و سالن دو و میدانی شهید امینی عزیمت و با ورزشکاران به گفت وگو پرداخت.









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد