عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

طی مراسمی از سهند نوری تجلیل شد. استان

طی مراسمی از سهند نوری تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، از سهند نوری نوجوانان شایسته دو و میدانی استان تجلیل بعمل آمد.

         درجلسه ای که به همین منظور و با حضور مدیر کل ورزش وجوانان استان ، اعضای هیئت رییسه دو و میدانی استان ،معاون توسعه منابع انسانی و رییس ورزش قهرمانی و مسئول امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان  وخانواده سهند نوری در محل جلسات اداره کل ورزش وجوانان استان تشکیل شده بود.

ابتداء حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان و عضو هیئت ریسه فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران گزارشی در خصوص اردوهای تشکیل شده برای تیم ملی نوجوان کشور به حاضرین ارائه کرد وگفت :سهند نوری با هماهنگی هیئت استان و با نظر فدراسیون دو و میدانی در پنج مرحله اردو که در تهران وبندرعباس برگزار شد توانست با بدست آوردن حد نصاب تعیین شده از سوی کمیته فنی فدراسیون به عضویت تیم ملی دو و میدانی نوجوانان در آمده وبا تلاشی که انجام داد علیرغم مشکلات جوی با کسب رکورد 65 متر و85 سانتی متر بعد از پرتابگران چین وهند به مقام سوم پرتاب چکش قهرمانی نوجوانان آسیا در هنگ کنگ نائل وگردن آویز برنز را تصاحب نماید.

در ادامه جلسه دکترعبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش وجوانان استان طی سخنانی از تلاش های هیئت دو و میدانی استان وسهند نوری و البته سید صادق موسوی مربی ارزشمند این نوجوان شایسته تقدیر وتشکر نمود و با اشاره به در پیش بودن مسابقات المپیاد نوجوانان کشور در سال جاری تلاش هرچه بیشتر ورزشکاران نوجوان منتخب استان وهیئت دو و میدانی استان رابرای حضور قدرتمند تر از سال پیش در المپیاد ورزشی نوجوانان را خواستار شد.

وی همچنین از خانواده سهند نوری نیز به جهت حمایت و پشتیبانی از این ورزشکار ارزشمند تقدیر وتشکرکرد وگفت:ورزشکاری که از سوی خانواده حمایت شود می تواند به اهداف خود نائل آید.

 در پایان این جلسه هدایای نقدی که از سوی هیئت دو و میدانی استان تهیه شده بود توسط دکتر چمن گلی به سیدصادق موسوی مربی سهند نوری واز قهرمانان پیشکسوت استان وکشور وسهند نوری اهداء گردید.









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد