عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

نشست صمیمی رییس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی باورزشکاران استان

نشست صمیمی رییس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی باورزشکاران

در آغاز سال رونق تولید ، حسین فهیمی نشستی صمیمی با ورزشکاران داشت.

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ،حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان ، روز سه شنبه 20 فروردین ماه مصادف با ولادت باسعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز ، نشستی با مربیان و و رزشکاران دو و میدانی ارومیه داشت.

در این نشست رییس هیئت دو و میدانی استان ابتدا آغاز سال 1398 ( سال رونق تولید ) و ایام ولادت با سعادت سیدالشهدا حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار ، ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و ولادت سیدالساجدین حضرت علی ابن الحسین علیه السلام را به حاضرین تبریک گفت وبا اظهاراتی در خصوص سیل اخیر با آسیب دیدگان همدردی کرد. 

وی در ادامه از ورزشکاران استان به جهت کسب مدال های رنگارنگ در سال 1397 قدردانی کرده وبه کسب مدال پرافتخار برنز سهند نوری در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا اشاره کرده وگفت سهند نوری با کسب این مدال نشان داد که دو و میدانی استان با تلاش و کوشش ورزشکاران ،مربیان وبا حمایت های هیئت دو و میدانی و مساعدت های مدیر کل محترم ورزش وجوانان استان می تواند حرف های زیادی در مسابقات کشوری وبین المللی داشته باشد. وی همچنین از مربیان و خانواده های ورزشکاران که همیشه پشتیبان فرزندان خود در امر ورزش هستند تشکر ویژه ای داشت.

رییس هیئت دو و میدانی استان همچنین گفت جهت رسیدن به جایگاه واقعی دو و میدانی استان در سطح کشور برنامه های متعددی برای نونهالان ونوجوان در دستور کار داریم که بحول وقوه الهی با حمایت خانواده ها ومدیرکل محترم ورزش وجوانان استان انجام خواهیم داد.

حسین فهیمی سپس خبر مسرت بخشی به ورزشکاران دو و میدانی بویژه دوندگان نیمه استقامت واستقامت داد و گفت با پیگیریهای فراوان هیئت استان ومدیر کل محترم ورزش وجوانان استان ومساعدتهای وزارت ورزش وجوانان مناقصه تارتان نمودن پیست مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی به انجام رسیده وپیمانکار پروژه انتخاب گردیده که از هفته آینده عملیات تارتان پیست مجموعه ورزشی تختی ارومیه شروع خواهد شد. همچنین وی اظهار امیدواری کرد این پروژه تا پایان شهریور ماه به بهره برداری برسد.

در بخشی از این جلسه سهند نوری دارنده چندین مدال طلای کشوری و مدال برنز پرتاب چکش قهرمانی نوجوانان آسیا ( با رکورد 65 متر و85 سانتی متر)در سال 1397به تشریح برنامه های خود در اردوهای تیم ملی نوجوانان اشاره کرد وگفت ما در اردوهای متعددی که با مربیان خود زیر نظر فدراسیون داشتیم روزانه در دو نوبت و5 تا 6 ساعت تمرین داشتیم که برخود وظیفه می دانم از آقایان فهیمی ، هفت چشمه و صادق موسوی بویژه از پدر و مادرم به جهت حمایت ها وراهنماییهای فراوان و ارزشمندشان کمال تشکر را داشته باشم .

در ادامه جلسه ورزشکاران به ارائه نقطه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات پرداختند .

موضوعات مطرح شده ورزشکاران در این جلسه بشرح ذیل بود:

1-حضور دائمی مربیان در ساعات تعیین شده تمرینات آقایان وبانوان

2-استفاده مربیان از شیوه های نوین در تمرینات

3-برنامه ریزی برای گنجاندن تمرینات قبل از ظهر برای آقایان

4- برنامه ریزی برای انجام مسابقات متعدد برای نوجوانان وجوانان در طول سال و یا مناسبت های مختلف

5- گنجاندن برنامه های آموزشی در فضای مجازی در اختیار هیئت دو و میدانی استان

6- تامین لوازم ورزشی تخصصی مورد نیاز برای ورزشکاران از طریق هیئت با معرفی فروشگاه های مجاز برای تامین این لوازم توسط ورزشکاران

7-برگزاری اردوهای مقطعی برای ورزشکاران دو و میدانی منتخب

در ادامه حسین فهیمی قول هایی در خصوص اجرای بخشی از پیشنهادات را داد و گفت هیئت تلاش می کند در سال 1398 به مدال آوران و یا ورزشکارانی که به رکورد های اعلامی دست یابند کفش مناسب ماده تخصصی هرورزشکاررا تامین نماید.









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد