عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

تشریح عملکرد هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی استان

تشریح عملکرد هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان در جلسه روز یکشنبه مورخ 26 اسفند ماه سال 1397 که با حضور اعضای هیئت رییسه ، مربیان ومسئولین کمیته ها تشکیل شده بود به تشریح عملکرد سال 1397 هیئت دو و میدانی استان پرداخت.

وی اظهار داشت در سال جاری علیرغم مشکلات اقتصادی کشور موفقیت ها ی خوبی را بدست آوردیم . که از جمله کسب بیش از 71 مدال از مسابقات مختلف منطقه ای ، کشوری وبین المللی بود که در سالهای اخیر بیسابقه بوده وجای خوشحالی اینجاست که بیشتر مدال ها توسط نونهالان ونوجوانان بدست آمده است .

وی در ادامه صحبت های خود به پروژه تکمیل وبازسازی خانه پرتاب های هیئت اشاره کرد وگفت در سال جاری با پیگیریهای مکرر مسئولین هیئت ومساعدت های مدیر کل محترم ورزش وجوانان استان شاهد افتتاح این پروژه بسیار استراتژیک با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان بودیم که در دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر ورزش وجوانان کشور ومدیر کل ورزش وجوانان استان وجمعی از مسئولین بودیم . وی ادامه داد با افتتاح وبهره برداری از این پروژه ما می توانیم میزبان خوبی برای اردوهای تیم ملی در بخش پرتاب ها باشیم .

فهیمی همچنین با اشاره به پیگیریهای بعمل آمده وحمایت های مدیر کل محترم ورزش وجوانان استان مناقصه تارتان نمودن پبست مجموعه ورزشی تختی که یکی از آرزوهای دو و میدانی کاران بویژه استقامتی ونیمه استقامتی ها بود گفت :امیدواریم این پروژه تا پایان شهریور ماه سال 1398 به بهره برداری رسیده تا با استفاده  ورزشکاران از این پیست به جایگاه شایسته خود در این بخش از دو و میدانی هم برسیم.

رییس هیئت دو و میدانی با اشاره به کسب مدال ارزشمند برنز توسط سهند نوری نوجوان شایسته استان وعضو تیم ملی نوجوانان کشور از مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان آسیا که از 24 لغایت 26 اسفند ماه در هنگ کنگ برگزار گردید . نقطه آغاز کسب مدال های دیگری از دو و میدانی کاران استان خواهد بود. وی از صادق موسوی وحمید هفت چشمه بخاطر مربیگری بسیار عالی وشبانه روزی در کسب این افتخار قدردانی کرد و گفت با وجود مربیانی ارزشمند چون ایشان در آینده نزدیک افتخارات دیگری نیز در انتظار دو و میدانی استان می باشد. 

ایشان در بخشی از سخنان خود از کمک ها وحمایت های مالی حاج محمد اسکندری مدیریت محترم هتل بین المللی پارک ارومیه تقدیر وتشکر کرد وگفت لوح تقدیری آماده شده که قبل از پایان سال با حضور اعضای هیئت رییسه دو و میدانی استان در محل هتل بین المللی پارک به ایشان تقدیم خواهد شد.

دراین جلسه با اهدای هدایایی از زحمات یکساله مسئولین کمیته ها ، مربیان وسایر دست اندرکاران هیئت دو و میدانی استان قدردانی شد.

وی در ادامه خلاصه عملکرد هیئت دو و میدانی استان در سال 1397 را بشرح ذیل باطلاع اعضای هیئت ریسه دو و میدانی رساند.

خلاصه عملکرد هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی در سال 1397

تعدادمسابقات برگزار شده اعم از آقایان وبانوان    16 مورد

مسابقات مناسبتی : 13 آبان  ،  هفته دفاع مقدس  ، دهه مبارک فجر

تعداداعزام ها به مسابقات کشوری ومنطقه ای اعم از آقایان  وبانوان   :       26 مورد

تعدادمدال های کسب شده از مسابقات کشوری ومنطقه ای :

24 مدال طلا        ،   30 مدال نقره       ، 17 مدال برنز

سایر فعالیت ها : اعزام اعضای تیم دو و میدانی استان به مسابقات بین المللی ترکیه در قالب تیم دانشگاه ارومیه وکسب عناوین زیر :

شیما تیغ افکند : کسب مدال نقره در ماده 100 متر

شیما تیغ افکند :  کسب مدال برنز در ماده 1500 متر

زهرا هاشم زاده :  کسب مدال برنز در ماده 100 متر

نساء دولخانی  : کسب مدال برنز در ماده 5000 متر

برگزاری وشرکت در استعدادیابی المپیاد نخبگان در دو و میدانی

برگزاری کلاس آموزشی آنالیز ترکیبات بدنی وتغذیه با حضور ورزشکاران استعدادیابی شده ووالدین آنها بتعداد 55 نفر

برگزاری جلسه هم اندیشی وبررسی نقاط ضعف وقوت ورزشکاران استعدادیابی شده با حضور ورزشکاران ، اولیاء ورزشکاران ، مربیان و مسئولین هیئت دو و میدانی استان

اعزام بیژن نوری از مربیان اینده دار به کلاس آموزشی در تهران زیر نظر فدراسیون دو و میدانی

کسب رتبه اول روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان  3 سال متوالی در بین هیئت های ورزشی استان

بازسازی و تکمیل خانه پرتاب های مرکز استان وامکان برگزاری اردو های تیم ملی در بخش پرتاب ها باتوجه به اینکه استان آذربایجان غربی قطب پرتاب چکش بوده وسالیان متمادی در رده های سنی نوجوانان ، جوانان وبزرگسالان در دو بخش آقایان وبانوان بوده که صادق موسوی ، محمد رضا افشاری ، حمید هفت چشمه ، قربان صلاحی ، پریناز ابراهیمی ، فاطمه مهرآور ،

سوما اسماعیل سرخ و... از آن جمله می باشند.

اعزام سهند نوری نوجوان شایسته پرتاب چکش استان به 5 مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان به همراه مربی ارزشمند خود آقای صادق موسوی و حمید هفت چشمه

انتخاب سهند نوری نوجوان پرتابگر چکش بعنوان عضو تیم ملی نوجوان واعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا هنگ کنگ ازتاریخ 1397/12/24لغایت 1397/12/26

 




  1. gravatar
    سلام سال جدید را به همه عزیزان تبریک عرض میکنم ببخشید در سال جدید هیچ جلسه ای بین ورزشکارن برگزار نمیشود تا از مشکلات خود بگویند؟






در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد