عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

بررسی نتایج بدست آمده در مسابقات المپیاد نخبگان استان

بررسی نتایج بدست آمده در مسابقات المپیاد نخبگان

نشست صمیمی رییس هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی با ورزشکاران و والدین ورزشکاران شرکت کننده درمسابقات المپیاد نخبگان

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان ، در این نشست صمیمی که با حضور ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات المپیاد نخبگان کشور و والدین این ورزشکاران تشکیل شده بود. جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای عزیزی شروع گردید.

در ابتدا حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی از حضور جناب آقای حاج محمد اسکندری مدیریت هتل بین المللی پارک ارومیه وعضو هیئت رییسه و حامی مالی دو و میدانی استان ، آقای عزیزی نماینده اداره محترم ورزش وجوانان شهرستان ارومیه ، ورزشکاران و والدین ورزشکاران وسایر مسئولین تقدیر وتشکر نموده واز خداوند متعال برای ایشان سلامتی وبهروزی مسئلت کردند.

وی در ادامه به اهمیت تشکیل این جلسه اشاره کرده وافزود هدف از تشکیل این جلسه تشریک مساعی هیئت دو و میدانی استان با والدین ورزشکاران در جهت حمایت وبرنامه ریزی جهت ارتقاء کیفیت عملکرد استعدادهای کشف شده برای مسابقات سال 2020 المپیک جوانان می باشد.

ایشان با اشاره به مسابقات انجام شده گفت : هدف این مسابقات مشخص شدن استعدادها و همچنین مشخص شدن اعضای تیم ملی برای مسابقات نوجوانان که اسفند ماه در هنگ کنگ بود .

فهیمی در ادامه سخنان خود افزود هیئت دو و میدانی استان 22 نفر را به مسابقات المپیاد نخبگان اعزام کرده بود که در این مسابقات سهند نوری در پرتاب چکش با رکود خوب وبا فاصله زیاد از نفر دوم به مقام قهرمانی دست یافت واز سوی فدراسیون به دو مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان به همراه جناب آقای میر صادق موسوی مربی ارزنده وقهرمان اسبق پرتاب چکش دعوت شد.که ایشان در مرحله سوم ونهایی اردوی تیم ملی نوجوانان با هدف رکوردگیری در هفته آینده آغاز خواهد شد شرکت خواهند داشت. وی همچنین به کسب مدال برنز نازلی صبوری در ماده 1500 متر این مسابقات اشاره کرد وگفت نازلی صبوری نیز یکی از امیدهای آینده استان وکشور می توانند باشند که در المپیک نوجوانان حضور یافته وبرای استان وکشور افتخار آفرینی نماید.

وی با اشاره به اینکه مقام های بدست آمده از نظر مدالی خوب نبود ولی باتوجه به سن پایین این استعدادها وبا توجه به رقابتی که با جوانان وافراد باسن بیشتر خود داشتند نوید این را می دهد که 5 یا 6 نفر از همین نفرات در المپیک 2020 نوجوانان به عضویت تیم ملی نوجوانان در آیند بشرطی که با تلاش وپشتکار خود وبا برنامه ریزی مربیان همراه باشد.

دی در پایان سخنان خود اظهار داشت دو و میدانی استان جهت شکوفایی این استعدادها با حداکثر توان خود تلاش خواهد کرد. تا با رعایت4 اصل حمایت دو و میدانی استان ، تلاش و پشتکار ورزشکاران ، کمک وپشتیبانی والدین و برنامه ریزی مربیان این استعدادها به المپیک 2020 نوجوانان راه یابند.

در ادامه این جلسه هرکدام از والدین و ورزشکاران نظرات وپیشنهادهای خود را بشرح ذیل ارائه ومسئولین استان نیز قول دادند که در حد توان وبضاعت هیئت وحمایت های اداره کل محترم ورزش وجوانان نسبت به رفع مشکلات وبرآورده نمودن خواسته های ورزشکاران و والدین آنها اقدام نمایند.

نظرات وپیشنهادات ارائه شده در این جلسه :

1- تداوم این گونه جلسات

2- کمک مالی و حضور والدین در تمرینات فرزندان خود

3- تلاش رای رفع مشکل گرمایشی سالن با توجه به برودت هوای سالن

4- انسجام در برگزاری تمرینات ورزشکاران منتخب

5- آماده سازی پیست تارتان مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی برای تمرینات هوازی

6- تخصیص زمان مناسب واختصاصی برای ورزشکاران منتخب در سالن دو و میدانی شهید امنی

7- استفاده از نفرات مجرب وحرفه ای برای سرپرستی تیم های اعزامی به مسابقات کشوری

8- دعوت از کارشناسان روان شناس ورزشی وتغذیه برای نفرات منتخب و آموزش های لازم وتامین مکمل های مورد نیاز ورزشکاران

9- تقدیر از ورزشکاران افتخار آفرین استان در مسابقات کشوری

10- امکان استفاده از امکانات پایگاه قهرمانی

11- همچنین تعدادی از والدین و ورزشکاران از حمایت های رییس هیئت وسایر مسئولین دو و میدانی استان تقدیر وتشکر کردند.

درادامه این جلسه آیین معارفه وتکریم رییس جدید وقدیم هیئت دو و میدانی شهرستان ارومیه برگزار و از آقای حسن مهر انگیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه به جهت 4 سال تلاش در هیئت دو و میدانی شهرستان ارومیه قدر دانی و آقای علی بخشی احمد آباد از سوی آقای مهندسی حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان ، بعنوان رییس جدید هیئت دو و میدانی شهرستان ارومیه معرفی و مشغول بکار شد.

  



  1. gravatar
    اینان همه ورزشکاران آینده دار و موفق استان هستند که با تلاش و پشتکار خود میتوانند به بهترین مقام ها دست یابند اما مشکلی که هست مشکل مربی آنهاست در اردویی که تیم ملی برگزار کرده است،به عنوان مثال همه دوندگان سرعت چه دختر چه پسر با یک مربی کار میکنند و به نظر بنده بهتر است این کار نیز در حق این عزیزان نیز انجام شود و بهتر است زمان تمیرین این عزیزان جدا از دیگران باشد تا هم توجه بیشتری شود و هم پیشرفتی که مد نظر است حاصل شود .(رقابت دخترها با پسرها به عنوان رقیب تمرینی در تمرینات باعث بهتر شدن رکورد آنان پیشرفت هر چه بهتر آنها خواهد شد) با تشکر از مربیان استان تهران






در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد