عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

قهرمانی سهند نوری در مسابقات دو و میدانی المپیادنخبگان کشور استان

قهرمانی سهند نوری در مسابقات دو و میدانی المپیادنخبگان کشور

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، مسابقات دو و میدانی المپیاد نخبگان کشور که از 5 آبان ماه لغایت 12 آبان در تهران برگزار شد. تیم دو و میدانی دختران وپسران اعزامی به این مسابقات باکسب یک مدال طلا ویک برنز بکار خود پایان داد.

در بخش پسران سهند نوری با رکورد 59 متر و11 سانتی متر به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت ونشان طلا را برگردن آویخت.در این ماده ساسان عظیما فرد دیگر شرکت کننده استان با رکورد 37 متر و53 سانتی متر در رتبه چهارم ایستاد.

 در ادامه این مسابقات علیرضا نصرالله زاده در ماده 3000 متر با رکورد 9:39:84 در جایگاه چهارم قرار گرفت.و امیر رضا صیادی در ماده 100 متر با رکورد 11:80 در رتبه هشتم ایستاد .

در بخش دختران این مسابقات نازلی صبوری موفق به کسب مدال برنز این مسابقات در ماده 1500 متر شد.در این ماده سپیده اسلام پرست دیگر شرکت کننده استان با رکورد 5:47:39 در رده پنجم قرار گرفت.

در ادامه مسابقات دختران الهام امین خواه در ماده 800 متر با رکورد 2:32:33  به رتبه ششمی دست یافت.

در مجموع نتایج دختران وپسران ، تیمهای دختران وپسران استان در بین 31 استان شرکت کننده در جایگاه دوازدهم این مسابقات قرار گرفت.




  1. gravatar

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه زحمت کشان هیات دو و میدانی ببخشید زمان مسابقات مرحله سوم پیشتاران چه زمانیست؟

    پاسخ: باسلام، بزودی بعداز اعلام فدراسیون ، اطلاع رسانی خواهد شد.


  2. gravatar

    سلام در مورد اعزام تیم ها به مسابقات کشوری هر کس لایق باشد بفرستید ، پارتی بازی نکنید فقط از افراد مرکز استان نفرستید و از شهرستان های دیگر اعزام نمایید ، شما برای اینکه بتوانید همه ی افراد خودتان را بفرستید در بخش خواهران خودتان مجبور نموده بودید ققط در رده نو جوانان به جای جوانان بفرستید نف اول انتخابی جوانان را نفرستادید . نفر سوم بزرگسالان را که اهل ارومیه واز خودتان بوده است برای مسابقات کشوری فرستاده اید این که انصاف نیست . بزرگی نباید به این صورت باشد .برای دفعات دیگر این کار را نکنید خدا خوش نمی آید.

    پاسخ:

    باسلام وتشکر از پیام شما: باطلاع شما دوست عزیز میرساند در بخش جوانان دختر با توجه باینکه تنها 2 نفر شرکت کننده داشتیم . لذا اعزام کمتر از 3 نفر در مسابقات دو صحرانوردی امتیازی ندارد حتی اگر 2 نفر اعزام می کردیم وبرفرض 2 نفر اعزامی اول ودوم میشدند هیچ گونه امتیازی به استان تعلق نمی گرفت. بنابراین با نظر کمیته فنی جوانان دختر به مسابقات کشوری اعزام نشدند.

    در سایر بخش ها تعدادی از نفرات اول تا چهارم از شرکت در مسابقات کشوری انصراف دادند بنابراین یا تیمی اعزام نشد ویا نفرات واجد شرایط وآماده اعزام شدند.

    در بخش بزرگسالان نفرات اول ودوم وچهارم از شرکت در مسابقات کشور انصراف دادند وتنها نفر سوم اعزام گردید( به جهت اینکه از نفر سوم حقی ضایع نگردد.)







در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد