عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

تجلیل مدیرکل ورزش وجوانان استان آذربایجان غربی از مدال آوران استان

تجلیل مدیرکل ورزش وجوانان استان آذربایجان غربی از مدال آوران

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، دکتر عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش وجوانان استان طی نشستی صمیمی با اعضای هیئت رییسه دو و میدان0ی استان از مدال آوران دو و میدانی استان تجلیل بعمل آورد.

در این نشست که با حضور دکتر چمن گلی ، پور ایراندوست معاون امور ورزشی ، سرکار خانم مومن مسئول امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان واعضای هیئت رییسه دو و میدانی استان برگزار شد. ابتداء حسین فهیمی ضمن تقدیر وتشکر از حمایت های بی دریغ دکتر چمن گلی از دو ومیدانی استان ، گزارش عملکرد 5 ماهه دو و میدانی استان را به حاضرین ارائه کرده واظهار داشت هیئت دو و میدانی استان در ارزیابی سال 1396 که از سوی فدراسیون دو و میدانی استان ها داشته ، این هیئت به رتبه هفتم در بین 31 استان کشور دست یافته که این مهم با حمایت های بی شائبه مدیر کل محترم وسایر مسئولین ورزش استان بوده است .

همچنین وی اشاره به ارزیابی استانی نیز گریزی زد وگفت این هیئت در ارزیابی استانی نیز رتبه پنجم را کسب نموده که این مهم نیز با تلاش اعضای هیئت رییسه ، مربیان ، مسئولین کمیته ها ، ورزشکاران نوجوان ، جوان ، بزرگسال در دو بخش بانوان وآقایان بوده است.

رییس هیئت دو و میدانی استان به تعدادمدال های کسب شده توسط ورزشکاران نیز اشاره کرد وگفت در سال جاری ورزشکاران موفق به کسب 72 مدال رنگارنگ از مسابقات مختلف شده اند  که از این مدال ها 52 مدال ( 19 طلا، 24 نقره و 9 برنز) حاصل کار نونهالان وپیشتازان از مسابقات منطقه ای کشوری و 20مدال نیز ( 5 مدال طلا ، 6 نقره و 9 برنز) از مسابقات مختلف کشوری شده اند.

سپس مدال آوران و حاضرین نسبت به ارائه نقطه نظرات خویش پرداخته وازمدیر کل محترم وبویژه از حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان به جهت سازماندهی ،حمایت ، حضور دائمی ومدیریت بسیار خوب تقدیر وتشکر کردند.

درادامه دکتر چمن گلی با اشاره به اهمیت دو و میدانی که مادر ورزشها نامیده می شود ویکی از رشته های پرمدال مسابقات کشوری ، آسیایی ، جهانی والمپیک می باشد گفت همه باید دست بدست هم دهیم تا ورزش دو و میدانی را ارتقاء داده و به جایگاه مناسبی که در خورشان استان هست برسانیم . وی گفت دو و میدانی استان از هیئت هایی است که  انسجام عالی و اعضای پرتلاشی دارد که برای رسیدن به جایگاه مورد نظر ترکیب خوبی را دارد. وی اظهار امیدواری کرد با تلاش وهمدلی بیشتر بتوانیم در المپیک 2020 هم نمایندگان شایسته ای از استان وبویژه دو و میدانی داشته باشیم .

در پایان این نشست صمیمی به مدال آوران جوان ونوجوان در سال 1397 با اهدای هدایای نقدی تجلیل بعمل آمد.

حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان و حاج محمد اسکندری مدیر هتل بین المللی پارک وعضو هیئت رییسه وحامی دو و میدانی استان

 محمد رضا افشاری- علی پور حاجی - سهند نوری - علی مرادی









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد