عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

پایان رقابت های انتخابی دو و میدانی آقایان با معرفی نفرات برتر استان

پایان رقابت های انتخابی دو و میدانی آقایان با معرفی نفرات برتر

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، مسابقات انتخابی دو و میدانی آقایان روز جمعه 21 اردیبهشت ماه سال 1397 با حضور 54 نفر ورزشکار از شهرستان های ارومیه ، بوکان ، نقده ، پیرانشهر ، مهاباد ، میاندوآب ، شاهین دژ ، تکاب ، محمد یار و قوشچی در مواد 60 متر ، 400 متر ، 800 متر ، 1500 متر ، پرش طول ، پرتاب وزنه و پرتاب چکش وبا حضور جناب آقای بیگ زاده کارشناس دو و میدانی اداره کل ورزش وجوانان استان در سالن اختصاصی دو و میدانی شهید امینی ارومیه برگزار ونتایج بشرح ذیل اعلام شد.

یادآور می شود نفرات برتر با نظر کمیته فنی ،براساس رکوردهای کسب شده وسهمیه های تعیین شده از سوی فدراسیون دو و میدانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

ماده 60 متر :

محمد رضا فروغی از شهرستان پیرانشهر بازمان 7:31 ثانیه به مقام قهرمانی نایل آمد. بیژن احمدی از شهرستان شاهین دژ بازمان 7:43 ثانیه نایب قهرمان شد و جمال رسول پور از شهرستان بوکان بازمان 7:44 ثانیه در سکوی سوم قرارگرفت.

ماده 400 متر :

رضا فتحی از شهرستان ارومیه بازمان 53:90 ثانیه صاحب گردن آویز طلاشد. متین ناجی از شهرستان ارومیه بازمان 53:97 ثانیه به نشان نقره رسید و حکیم آذرمهر بازمان 54:97 ثانیه به مدال برنز دست یافت.

ماده 800 متر :

حجت حسن پور بازمان 2:09:58 دقیقه ، فرشاد انجامی بازمان 2:11:64 دقیقه و محمد ماکویی بازمان 2:15:10 دقیقه هرسه از شهرستان ارومیه بترتیب در سکوهای اول تا سوم قرارگرفتند.

ماده 1500 متر:

مهدی اسد زاده از شهرستان ارومیه بازمان 4:27:67 دقیقه به عنوان قهرمانی دست یافت. سجاد میلان از قوشچی بازمان 4:35:37 دقیقه نایب قهرمان شد و علیرضا نصراله زاده از شهرستان ارومیه بازمان 4:40:70 دقیقه در جایگاه سوم ایستاد.

پرش طول:

سیامند پشنگ از شهرستان پیرانشهر با پرشی بمیزان 6:16 متر بعنوان قهرمانی رسید. فرید افشار از شهرستان نقده با پرشی معادل 5:94 متر نایب قهرمان شد و محمد محمدی از شهرستان ارومیه با پرشی به میزان 5:67 متر در سکوی سومی قرار گرفت.

پرتاب وزنه :

سینا حسین زاده از شهرستان بوکان با پرتاب وزنه به مسافت 11:23 متر صاحب نشان طلا شد. رامین نوری از قوشچی با پرتابی معادل8:30 متر نشان نقره را تصاحب کرد و فرشاد فولادی از شهرستان نقده با پرتابی به میزان 8:12 متر به نشان برنز رسید.

پرتاب چکش :

اکبر هلالی از شهرستان ارومیه با پرتابی به میزان 43:80 متر بعنوان اولی رسید. هادی فهیمی از قوشچی با پرتابی معادل 19:60 متر دوم شد و علی عاشقی از میاندوآب با پرتاب چکش به مسافت 17:94 متر در جایگاه سوم ایستاد.

در پایان این مسابقات حکم قهرمانی ومدال از سوی هیئت دو و میدانی استان به نفرات برتر اهداء شد.




  1. gravatar
    باعرض سلام و خسته نباشید، ببخشید ماده های استقامتی برگزار نشد؟

  2. gravatar

    با سلام... دوهای استقامتی برگزار نشده؟

    پاسخ: باسلام، خیر بعلت عدم وجود شرکت کننده دوهای استقامتی برگزار نشد.


  3. gravatar

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه کارکنان و زحمت کشان هیات دو و میدانی استان فقط خواستم بگم که رکورد ما در برخی رشته ها در رده سنی نوجوانان خیلی بهتر از جوانان و بزرگسالان است پس چرا بازهم این آقایان یا بانوان به مسابقات فرستاده می شوند؟

    پاسخ: بله در بعضی مواقع حق باشماست. اما براساس بخشنامه های فدراسیون دو و میدانی اعزام نوجوانان وجوانان به مسابقات بزرگسالان ممنوع است. بدین جهت هیئت دو و میدانی موظف است براساس بخشنامه های فدراسیون اقدام نماید.







در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد