عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

دیدار استاندار با اردو نشینان تیم ملی دو و میدانی استان

دیدار استاندار با اردو نشینان تیم ملی دو و میدانی

تجلیل استاندارآذربایجان غربی از اعضای تیم ملی دو و میدانی 

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، اعضای تیم ملی دو و میدانی که در اردوی ارومیه بسر میبرند روز شنبه مورخ 1396/11/07 در محل استانداری آذربایجان غربی با استانداردیدار کردند.

در این دیدار که دکتر عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزس وجوانان استان ، پور ایراندوست معاون امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان ، حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی وسرپرست کل اردوی تیم ملی وجمعی از پیشکسوتان دو و میدانی استان حضور داشتند. دکتر محمد مهدی شهریاری با قدردانی از مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی ودکتر چمن گلی به جهت موافقت با تشکیل اردوی تیم ملی داخل سالن در ارومیه ،طی سخنانی گفت همه می گویند دو و میدانی ورزش مادر است وی در عین حال با مقایسه جایگاه دو ومیدانی در سایر کشورها اشاره کرد دو و میدانی مظلوم ترین ورزش در کشور است.

ایشان با آرزوی موفقیت برای دو و میدانی کاران در مسابقات آسیایی 2018 به میزبانی تهران اظهار داشت هیچ افتخاری کسب نمی شود مگر با تلاش وکوشش مربیان و ورزشکاران

دکتر شهریاری افزود:ورزش دو و میدانی یکی از رشته های پرمدال در مسابقات بین المللی می باشد که با حمایت مسئولین وتلاش مربیان وورزشکاران در صورتیکه حتی یک سوم مدال های ورزش دو و میدانی را بتوانیم کسب کنیم  می توانیم در رتبه های سوم یا چهارم تیمی در مسابقات بین المللی قرار گیریم.

در آغاز این مراسم دکتر چمن گلی با خیر مقدم به ورزشکاران از حمایت های استاندار فهیم و ورزش دوست تقدیر وتشکرکرد.

در بخشی از این دیدار حسین فهیمی رییس هیئت دو و میدانی استان به موفقیت های نسبی این هیئت در کشور اشاره کرد وگفت 4  سال پیش در رتبه 22 کشوری بودیم که با تلاش های مربیان ، پیشکسوتان وورزشکاران وحمایت های مدیرکل ورزش وجوانان استان در رتبه 8 کشوری قرارداریم ولی این جایگاه هم ، جایگاه ورزش دو و میدانی استان نیست وتلاش داریم در سال های آتی به جایگاه واقعی دو و میدانی در کشور دست یابیم.

در پایان این دیدار لوح سپاس به حسین فهیمی و مربیان تیم ملی و هدایای نقدی به اعضای تیم ملی ومربیان استان از سوی استاندار آذربایجان غربی اهداء گردید. 




  1. gravatar

    سلام ببخشید لینک گدوه تلگرامتو انگار اشتباه میباشد.

    پاسخ: اگر تمایل به حضور در گروه تلگرامی دو و میدانی استان داردید پیامی یا نامتان به شمار ه 09145698677 ارسال نمایید.


  2. gravatar

    سلام ببخشید امسال ارومیه واسه ایام دهه فجر مسابقه دومیدانی برگزار میشود و کدام محل برگزار میشود

    پاسخ: امسال هیئت دو و میدانی شهرستان ارومیه مسابقه بالای 40 سال وزیر 40 سال ومسابقات داخل سالن آقایان وبانوان را در ارومیه برگزار می کند.اطلاعات کامل در پیام رسان فضای مجازی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی منتشر خواهد شد.در صورتیکه علاقمند به حضور در گروه تلگرامی دو و میدانی استان هستید پیامی با نامتان به شماره 09145698677 ارسال نمایید.


  3. gravatar
    سلام زمان مسابقه دو کی هس اطلاع رسانی نمیکنید دهه فجرم داره تموم میشه






در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد