عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

نتایج مسابقات انتخابی بانوان اعلام شد. استان

نتایج مسابقات انتخابی بانوان اعلام شد.

مسابقات دو و میدانی داخل سالن انتخابی بانوان برگزار شد.

به گزارش امور بانوان هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، مسابقات انتخابی دو و میدانی بانوان استان روز جمعه مورخ 1396/10/08 با حضور 20 نفر ورزشکار از شهرستان های ارومیه ،بوکان ، قره ضیاء الدین ، تکاب ، مهاباد  ومحمد یار در سالن دو و میدانی شهید امینی ارومیه برگزار ونتایج زیر اعلام شد. لازم به ذکراست نفرات برتر این مسابقات با توجه به رکوردهای بدست آمده وسهمیه تعیین شده از سوی فدراسیون دو و میدانی با نظر کمیته فنی به مسابقات قهرمانی کشور داخل سالن بانوان که در تهران برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

نتایج مسابقات :

ماده 60 متر:

 در این ماده سمیه محمد زاده از شهرستان ارومیه با زمان 9:13 ثانیه اول شد و آسیه دودکانلو از قره ضیاء الدین بازمان 9:57 ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت.

ماده 400 متر :

   در این ماده سمیه محمد زاده از شهرستان ارومیه با زمان 1:17:40 دقیقه به مقام قهرمانی رسید ، شیرین مقتدر از شهرستان ارومیه بازمان1:19:28 دقیقه به نایب قهرمانی رسید وفاطمه شبانی از شهرستان تکاب بازمان 1:39:82 دقیقه به مقام سومی بسنده کرد.

ماده 1500متر :

 در این ماده تارا کریم پور از شهرستان مهاباد بازمان 6:52:77 دقیقه به مقام قهرمانی نایل آمد ، آسیه دودکانلو ازشهرستان قره ضیاء الدین بازمان 7:28:35 دقیقه نایب قهرمان شد و مهیا معروف نیا از شهرستان ارومیه بازمان 7:43:22 دقیقه سوم شد.









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد