عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

مسابقات انتخابی دوصحرانوردی آقایان در ارومیه برگزار شد. استان

مسابقات انتخابی دوصحرانوردی آقایان در ارومیه برگزار شد.

مسابقات دو صحرانوردی آقایان در 3 رده سنی در ارومیه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، مسابقات انتخابی دو صحرانوردی آقایان روز جمعه مورخ 5 آبان ماه سال 1396 در 3 رده سنی نوجوانان ، جوانان وبزرگسالان با حضور 55 نفر در مسافت های 6، 8 و10 کیلومتراز شهرستان های ارومیه ، بوکان ، پیرانشهر ، مهاباد ، خوی ، نقده ، بازرگان ، ومحمد یار در ارومیه برگزار شد.

یک از اتفاقات این مسابقات حضور دیما جمیل دونده اوکراینی در این مسابقات بود که پا به پای دوندگان در این مسابقات از خط پایان گذشت .

در پایان این مسابقات به نفرات برتر هر رده سنی مدال وحکم قهرمانی وتیم های اول تا سوم حکم وکاپ از سوی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی اهداء شد.

نتایج مسابقات :

رده سنی بزرگسالان:

در این رده سنی رحمت استوار از شهرستان مهاباد با پشت سر گذاشتن تمامی حریفان از خط پایان گذشت وبه مقام قهرمانی نائل آمد وصاحب گردن آویز طلا شد.

مجید حاجیلو از شهرستان ارومیه به مقام نایب قهرمانی رسید ومدال نقره برگردن آویخت و هامون خاتمی دیگر دوند شهرستان ارومیه بعنوان نفر سوم از خط پایان گذشت وبه مدال برنز بسنده کرد.

رده سنی جوانان :

در این رده سنی سامک فیروز آد از محمد یار به مقام قهرمانی رسید و عبدالرحمن قزاق از شهرستان مهاباد نایب قهرمان شد و فرشاد انجامی نیز در سکوی سوم قرار گرفت .

رده سنی نوجوانان :

در این رده میثم پیامی از شهرستان ارومیه قهرمان شد . میلاد خطایی از شهرستان پیرانشهر نایب قهرمان ومیلاد مصطفی پور از شهرستان پیرانشهر نیز به مدال برنز رسید.

در پایان با احتساب امتیازات هر 3 رده سنی تیم دو صحرانوردی ارومیه به مقام قهرمانی رسید و تیم های محمد یار وشهرستان بوکان بترتیب در رتبه های دوم و سوم ایستادند.













در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد