عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

یک نقره و2 برنز نشان های کسب شده دختران جوان استان از مسابقات کشوری استان

یک نقره و2 برنز نشان های کسب شده دختران جوان استان از مسابقات کشوری

تیم دو و میدانی دختران جوان با کسب یک نشان نقره و2 نشان برنزازمسابقات قهرمانی کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش امور بانوان هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، تیم دو و میدانی استان که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بود موفق به کسب یک مدال نقره  و2 مدال برنز شد.

سمیه نجف دیزجی نایب رییس بانوان هیئت دو و میدانی استان در مصاحبه با سایت اختصاصی دو و میدانی استان گفت : در این مسابقات فاطمه مهرآور با پرتابی به میزان 40 متر و 92 سانتی متر پس از پرتابگر گلستان به مقام نایب قهرمانی رسید وصاحب گردن آویز نقره شد. معصومه آقایی دیگر شرکت کننده استان در این ماده با پرتاب به میزان 27 متر و75 سانتی متر در رتبه پنجم این ماده ایستاد.

همچنین در ماده 10000 متر حنانه غفاری با زمان 50:56:20 دقیقه پس از دوندگان خراسان رضوی واصفهان به جایگاه سومی بسنده کرد وصاحب گردن آویز برنز گردید. اضافه می شود وی در ماده 5000 متر این مسابقات نیز پس از دوندگان کردستان ، خراسان رضوی واصفهان در مکان چهارم این ماده قرار گرفت.

نایب رییس امور بانوان با اشاره به کسب دیگر مدال تیم اعزامی گفت : سپیده بابا پور در ماده 400 متر با مانع  با زمان 1:15:59 دقیقه به جایگاه سومی ونشان برنز بسنده کرد . در این ماده دوندگان  کردستان وزنجان بترتیب اول ودوم شدند.  پیش از این سپیده باباپور در ماده 400 متر آزاد با زمان 1:07:46 دقیقه پس از دوندگان خراسان رضوی ، اصفهان وتهران در رتبه چهارم قرارگرفته بود.

وی در پایان گفت تیم اعزامی با مقام های کسب شده در مجموع امتیازات تیمی با 21 امتیاز در مکان هشتم این مسابقات قرار گرفت.









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد