عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

تیم دو و میدانی برترین های دختر استان در مسابقات برترین های کشور استان

تیم دو و میدانی برترین های دختر استان در مسابقات برترین های کشور

تیم دو و میدانی نونهالان و نوجوانان استان به مسابقات برترین های کشور اعزام شدند.

در ترکیب این تیم سنا مام عزیزی ، سمیرا فاتحی و اسرا امامی از شهرستان پیرانشهر و فاطمه مهر آور ، معصومه آقایی والهام امین خواه از شهریتان ارومیه دیده می شود. سرپرستی ومربیگری تیم اعزامی بعهده خانم مهدیه مقبلی می باشد.

 

به گزارش اموربانوان هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی ، مسابقات دو و میدانی رکوردگیری از برترین های نونهالان و نوجوانان دختر کشور، یادواره بانوی معلم و ورزشکار، زنده یاد ریحانه بهشتی طی روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 آبان ماه در ورزرشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

این دوره مسابقات با هدف شناسایی و انتخاب نفرات برتر برای تشکیل تیم منتخب نوجوانان کشورمان پیگیری خواهد شد که قرار است در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2017 در کشور تایلند شرکت کند.

ورزشکاران در دوگروه دوها و پرتاب ها و پرش ها به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. در روز نخست، رشته های 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 3000 متر، 2000 متر بامانع، 100 متر بامانع، 400 متر بامانع و در روز پایانی نیز رشته های پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتای چکش، پرتاب نیزه، پرش طول، پرش سه گام و پرش ارتفاع برگزار می گردد.

 








در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد