عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

نایب قهرمانی شاهین احمدی استان

نایب قهرمانی شاهین احمدی

شاهین احمدی در مسابقات برترین های نوجوانان کشور صاحب مدال نقره شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، شاهین احمدی پرتابگر چکش شایسته استان که در مسابقات برترین های نوجوانان کشور در تهران شرکت کرده بود باپرتابی به میزان 61 متر 47 سانتی متربر سکوی دوم قرار گرفت وصاحب گردن آویز نقره شد.

در این ماده بهراد صبوری راد از استان فارس با پرتابی معادل 62 متر و 12 سانتی متر اول شد وپوریا خادم از تهران با پرتاب چکش به مسافت 45 متر 23 سانتی متر در جایگاه سوم قرارگرفت.

یادآور می شود، مسابقات دو و میدانی رکوردگیری برترین های نونهالان و نوجوانان پسر کشور در دو گروه دوها، پرتاب ها و پرش ها، طی روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 مهرماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار گردید.

در این مسابقات، ورزشکاران در رشته های 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 3000 متر بامانع، 110 متر بامانع، 400 متر بامانع و 2000 متر بامانع، صبح روز پنجشنبه 29 مهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در گروه دوم نیز رشته های پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرتاب چکش و پرش سه گام، صبح روز جمعه 30 مهر ماه پیگیری شد.

این دوره از مسابقات، با هدف شناسایی و انتخاب نفرات برتر برای تشکیل تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشورمان برگزار می گردد که قرار است در رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا شرکت کنند. 

لازم به یادآوری است، مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2017 و به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد .










در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد