عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

دیدار اعضای هیئت رییسه دو و میدانی استان با دکتر آقازاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان

دیدار اعضای هیئت رییسه دو و میدانی استان با دکتر آقازاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ،با هماهنگی قبلی هیئت دو و میدانی استان ،حسین فهیمی رئیس هیئت دو و میدانی استان ، میرصادق موسوی پیشکسوت و مربی دو و میدانی ، محسن شادی قهرمان ملی پوش بازیهایی آسیایی قایقرانی و عبدالحمید جاویدی عضو هیئت رییسه ومیر کاوه موسوی رکورددار پرتاب چکش وعضو تیم ملی دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2012 لندن و  ریو 2016 برزیل با دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی دیداری صمیمی داشته و به گفتگو پرداختند

  دراین دیدارکه صبح روز سه شنبه مورخ 23 شهریور ماه در محل دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد حسین فهیمی از حمایت های آقای دکتر آقازاده از دو و میدانی استان بویژه میرکاوه موسوی قدردانی کرده وافزود با حمایت های جنابعالی میرکاوه موسوی انگیزه وتوان مضاعفی را در ادامه رکورد شکنی های خود بدست آورده است.

در ادامه این دیدار صمیمی میرکاوه موسوی از حمایتهای ارزنده رئیس دانشگاه تقدیر نموده و گفت : بعد از بازگشت از بازیهای المپیک برزیل بر خود وظیفه دانستم حضوراً از حمایتهای دکتر آقازاده تشکر نمایم چرا که این حمایتها باعث افزایش انگیزه بیشتر حضورم در بازیهای المپیک شد .

وی افزود : دکتر آقازاده پیشکسوت و پدر ورزشی استان محسوب می شوند و نگاه خاصی به جایگاه ورزش و ورزشکار دارند که جای تقدیر است .

دکتر آقازاده نیز ضمن تشکر و اظهار خوشحالی از این دیدار گفت : حمایت از ورزش در واقع حمایت از سلامت است ولی لازم است همه در مقابل جایگاه و ارزش ورزش و ورزشکار احساس مسئولیت نمایند . 

وی افزود : همه مسئولین موظفند نسبت به کشف استعدادهای ورزشی و حمایت از آنها تلاش نمایند زیرا یکی از شیوه هایی که برای الگوسازی در بین جوانان می توان انجام داد شناساندن استعداد های ورزشی و معرفی آنها می باشد و یک ورزشکار می تواند الگوی جوانان باشد الگویی که نمود بارز مردانگی ، صداقت ، پشتکار و اخلاق است .

دکتر آقازاده اضافه کرد : حضور کاوه موسوی در بازیهای المپیک این درس مهم را به جوانان استان می دهد که اگر بخواهند می توانند به اینگونه موفقیت ها دست یابند بعبارت دیگر وی الگوی خواستن توانستن است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین گفت : ورزشکارانی که به المپیک راه پیدا می کنند می توانند همین تجربیات را به جوانان انتقال دهند و در جهت اعتلای ورزش استان حرکت نمایند .

گفتنی است دکتر آقازاده با توجه به اعتقاد قلبی خود مبنی بر این که هزینه کرد برای توسعه ورزش یک سرمایه گذاری توسعه ای عرصه سلامت می باشد با حمایت مالی جهت ایجاد انگیزه برای این امر موجبات حضور کاوه موسوی در بازیهای المپیک ریو گردید و این ورزشکار با اخلاق و فهیم نیز برای عرض تشکر از این اقدام به یاد ماندنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی با وی دیدار کرد و با این کار یک حرکت اخلاقی ارزشمند و قدرشناسانه را از خود به یادگار گذاشت .

شایان ذکر است کاوه موسوی با پرتابی معادل 77 متر و 40 سانتیمتر با شکستن رکورد ملی این رشته، سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل را کسب کرد.

وی رکورد پرتاب چکش ایران، مدال طلای 2008 باشگاه های آسیا، مدالهای نقره مسابقات 2009 و 2011 غرب آسیا، مدال نقره بازی های 2010 گوانگ جو، مدال نقره ستارگان 2007 آسیا و مدال طلای باشگاه های ایران در سال 94 را در کارنامه دارد .

 









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد