عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

هیئت دو و میدانی شهرستان پیرانشهر برگزار کرد. پيرانشهر

هیئت دو و میدانی شهرستان پیرانشهر برگزار کرد.

هیئت دو و میدانی شهرستان پیرانشهربه مناسبت عید سعید فطر مسابقات دو برگزار کرد.

طه ابوبکری رییس هیئت دو و میدانی شهرستان پیرانشهر در مصاحبه با سایت هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی این مطلب را گفت واشاره کرد این مسابقات روز جمعه 18 تیر ماه به مناسبت گرامیداشت عید سعید فطر وبا حضور 40 نفر از علاقمندان در ماده های 100 متر ، 400 متر و1500 متر در شهرستان پیرانشهر برگزار گردید.

وی یادآور شد شهرستان پیرانشهر استعداد های فراوانی در رشته پایه دو و میدانی دارد که با حمایت مسئولین شهرستان واستان می تواند جایگاه خوبی در سطح کشور داشته باشد.

طه ابوبکری اضافه کرد علیرغم کمبود امکانات در شهرستان بیش از 100 نفر دونده در دو بخش آقایان وبانوان در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان وبزرگسالان فعالیت می کنند .

رییس هیئت دو و میدانی پیرانشهر در ادامه گفت در بخش استعدادیابی نیز کارهای خوبی در این شهرستان انجام شده که بعنوان مثال در طرح استعدادیابی که همزمان در سطح کشور درحال اجراست تعدادبیش از 80 نفر در این طرح شرکت کرده بودند که از بین آنها 20 نفر در دو بخش دختران وپسران شناسایی وبه مرحله دوم استعدادیابی که روزهای 26 و27 تیرماه در ارومیه برگزار خواهد شد اعزام می شوند .

وی در پایان از همکاری های اداره ورزش وحوانان شهرستان وحمایت های هیئت دو و میدانی استان تشکر کرده وخواستار حمایت های مستمر از دو و میدانی شهرستان پیرانشهر شدند.

نتایج مسابقات :

ماده 100 متر :محمد رضا فروغی ، سیامند پشنگ وصادق مظاهری به ترتیب در رتبه های اول تا سوم ایستادند.

ماده 400 متر : صادق مظاهری ، محمد خطایی ومهران مصطفی پور بترتیب مقام های اول تا سوم را حائز شدند.

ماده 1500 متر : صادق مظاهری ، هیمن شیخه ومولود آذرخش بترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در پایان این مسابقات جوایزی از سوی هیئت دو و میدانی پیرانشهر به نفرات برتر اهداءشد.









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد