عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

باید موفقیت‌ دوندگان در مسابقات توسط رسانه‌ها منعکس شود استان

باید موفقیت‌ دوندگان در مسابقات توسط رسانه‌ها منعکس شود

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی گفت:

رسانه‌های جمعی باید موفقیت‌های ورزشکاران به ویژه دو و میدانی کاران را در جامعه بیشتر بازتاب دهند.

حسین فهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: رسانه‌های جمعی در استان اعم از صوتی، تصویری و مکتوب همچنین واحد خبر همکاری لازم با هیئت ورزشی دو و میدانی ندارند، حال آنکه از طریق بازتاب موفقیت‌ها و دستاوردها می‌توانندبین آنها ایجاد انگیزه کنند.

وی ضمن گلایه از بی‌مهری نشریات محلی استان، دفاتر نمایندگی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های سراسری همچنین صدا و سیما نسبت به ورزش دو و میدانی، خاطرنشان کرد: متاسفانه دو و میدانی به عنوان ورزش مادر به طور شایسته در کانون توجه‌ها قرار نمی‌گیرد.

این مسئول با خطاب قرار دادن خبرنگاران، فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و تلاشگران این حوزه انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی این رشته را خواستار شد، افزود: در صورت تشویق آحاد جامعه به سمت و سوی ورزش به ویژه دو و میدانی به عنوان یک رشته ورزشی کم‌هزینه آنها را مقابل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مصون کرده‌ایم.

این فعال ورزشی با اظهار به اینکه دو و میدانی برای جذب افراد مستعد و علاقه‌مند به این رشته برای استفاده و به کارگیری ایده‌های جدید مبادرت می‌کند، خاطرنشان کرد: برای محقق شدن این موضوع باید رسانه‌های جمعی با مسئولان همراهی لازم و موثر داشته‌باشند.

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی با اظهار به اینکه استان‌ها باید به سمت قهرمان‌پروری، شناسایی نخبه‌های ورزشی و پرورش آنها گام بردارند، افزود:  رسانه‌های جمعی به این موضوع توجه کرده و فقط بر روی یک یا دو رشته ورزشی همه توجه خود را متمرکز نکنند.

این مسئول ادامه داد: همچنین از طریق رسانه‌ای کردن مدال‌آوری‌ها و افتخارآفرینی‌ها در عرصه‌های مختلف می‌توانند انگیزه و اشتیاق لازم برای به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در همه رشته‌ها فراهم کنند.

فهیمی با خطاب قرار دادن مسئولان و دست‌اندرکاران عالی‌رتبه با اظهار اینکه فدراسیون ضمن توجه ویژه به تیم ملی باید به استعدادیابی نیز بپردازد، خاطرنشان کرد: مقوله استعدادیابی به ویژه در این رشته دیربازده نباید مغفول بماند.

این مسئول، برگزاری مسابقات مختلف اعم از کشوری، منطقه‌ای و ... را خواستار شد، گفت: باید مسابقات تخصصی در ماده‌های مختلف ورزشی برگزار شود، تا از این رهگذر ظرفیت‌های موجود شناسایی شده، نسبت به پرورش افراد برجسته و شاخص مبادرت شود.

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی در پایان با بیان این که استان ما در ماده پرتاب چکش به معنای واقع شاخص و ارزنده فعالیت می‌کند، یادآور شد: تا حد امکان امکانات لازم در اختیار علاقه‌مندان و دوستداران این عرصه قرار داده می‌شود.









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد