عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

رکوردار پرتاب چکش ایران استان

 رکوردار پرتاب چکش ایران

کاوه موسوی رکوردار و ملی پوش پرتاب چکش ایران در مصاحبه با ایرنا گفت: از منتقدانم تشکر می کنم چرا که انتقادات برای من سکوی پرتابی است که بتوانم با انگیزه بیشتری همچنان رکوردار ایران باقی بمانم.

میرکاوه موسوی در مسابقات لیگ دو و میدانی ایران با ثبت 74 متر و 37 سانتی متر ضمن کسب مقام قهرمانی، توانست رکورد پرتاب چکش باشگاه های ایران را که پیش از این در دست خودش بود، بهبود بخشد.
موسوی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: خوشحالم که بار دیگر با جا به جا کردن رکورد باشگاه های ایران توانستم به شایعه مصدومیت و نداشتن آمادگی برای انجام پرتاب های قابل قبول پایان دهم.
وی اظهار کرد: طی خرداد ماه امسال در رقابتهای انتخابی تیم ملی موفق شدم با پرتابی معادل 71 متر و 50 سانتیمتر رکورد بسیار خوبی از خود به جای بگذارم ولی نمی دانم چرا مورد تایید مسوولان فدراسیون برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا (چین) قرار نگرفت.
موسوی اظهار کرد: در این رقابت ها که در مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار شد، کادر فنی اعلام کرده بود که رکورد بالای 71 متر مورد تایید برای اعزام مسابقه های قهرمانی آسیاست و من انتظار داشتم مسوولان به قولشان عمل کنند ولی این چنین نشد.
وی ادامه داد: این امر تا مدتی موجب تضعیف روحیه ام شد ولی در ادامه با روی کار آمدن عبدالله چمن گلی مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی انگیزه تازه ای برایم ایجاد شد.
موسوی گفت: در دیداری که با مدیر کل جدید داشتم ، مبلغی بالغ بر 100 میلیون ریال برای انجام تمرینات آماده سازی ، تهیه مکمل ها و تامین برخی مایحتاج تمرینی در اختیارم گذاشته شد، ضمن اینکه با رایزنی های مستمر دوباره حقوق اختصاصی تیم ملی را که مدتها پیش قطع شده بود ، دوباره دریافت می کنم.
موسوی گفت: به یقین قهرمانان ورزشی در اغلب موارد تحت فشارهای روانی اطرافیان قرار دارند و این امر موجب سلب آسایش روحی ، تضعیف انگیزه و دور شدن از میادین ورزشی می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون از انگیزه بالایی برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل برخوردارم و تمام تلاشم را برای دومین حضورم در المپیک به کار می بندم.
موسوی با اشاره به اینکه 18 ماه برای حضور در المپیک برزیل زمان دارم، گفت: تمرینات آمادگی ام هم اینک در خانه پرتاب ارومیه در حال برگزاری است ولی برای کسب آمادگی بیشتر و نزدیک شدن به رکورد المپیک که 78 متر اعلام شده، باید در تورنمنت و اردوهای آمادگی بلاروس و روسیه شرکت کنم.
وی ادامه داد: کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست چرا که تعداد سهمیه 45 ورزشکار است و به یقین می توانم برای دومین بار نماینده پرتاب چکش ایران در المپیک باشم.
میرکاوه موسوی در سال 2010 در رقابت های آسیایی گوانگ جو با پرتابی معادل 68 مترو 90 سانتیمتر توانست مدال نقره این رقابت ها را به دست آورد اما در بازی های آسیایی 2014 اینچئون از کسب مدال بازماند.
موسوی رکوردار پرتاب چکش ایران مدال طلای 2008 باشگاه های آسیا ، مدالهای نقره مسابقات 2009 و 2011 غرب آسیا، مدال نقره بازی های 2010 گوانگ جو، مدال نقره ستارگان 2007 آسیا را در کارنامه دارد و نخستین ورزشکار اعزامی این رشته به المپیک 2012 لندن است.
موسوی 12 بار رکورد ایران را شکسته و موفق شده رکورد ایران را از 64 متر به 75 متر ارتقاء ببخشد.








در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد