عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

هدف اصلی من توسعه ی دوومیدانی است استان

 هدف اصلی من توسعه ی دوومیدانی است

مجید کیهانی گفت: این دومین بار است که من نامزد شده‌ام. حس کردم که این رشته نیاز به نیروی با انگیزه دارد تا این خلا در دوومیدانی کشور برطرف شود.

وی در مورد اینکه در برنامه خودش اعلام کرد بودجه و منابع مالی زیادی به فدراسیون خواهد آورد گفت: بحث درآمدزایی و امکانات در فعالیت‌های اقتصادی بنده قرار دارد. ۲۰ سال سابقه کار مدیریتی و اقتصادی دارم و حتما به این سمت می روم.

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که انتخابات خیلی نزدیک بود گفت: این پیش بینی می‌شد که رقابت خیلی تنگاتنگ باشد. نامزدهای خوبی حضور داشتند که باید از نظرات آن‌ها هم استفاده کنیم.

کیهانی در مورد اینکه غیاثی گفته است در انتخابات تقلب صورت گرفته است گفت: این نظر دوستان است و من نمی‌توانم چیزی بگویم. این انتخابات یکی از دموکراتیک‌ترین و آزادترین انتخابات دوومیدانی بود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود او برای انتخابات مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان بود تاکید کرد: اصلا این طور نبود و من تکذیب می‌کنم ما می‌خواهیم جریان جدیدی را در دوومیدانی راه اندازی کنیم من و همکارانم قبل انتخابات ۸۰ روز با هیات های استانی جلسه داشتیم و خوشحالم که دیدگاه من مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت. البته این را باید بگویم که به تنهایی کاری نمی توان انجام داد دوومیدانی نیاز دارد که همه اعضای خانواده آن بیایند و کمک کنند تا ورزش اول دوومیدانی جایگاهی در ایران ارتقاء یابد.

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای احسان حدادی دارد گفت: پیش از اینکه رای بیاورم هم برای او برنامه داشتم و سعی می‌کنم اگر خود حدادی مایل بود با تیم بوخمسف مربی روسیه‌ای و سابق حدادی صحبت کنم و حتی اگر لازم باید برای مذاکره با او به روسیه می‌روم تا با او کار کند. این را می‌گویم که بنده با تمام توان در کنار حدادی خواهم بود.








در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد