عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

کاوه موسوی: کسب سهمیه المپیک دوراز دسترس نیست استان

کاوه موسوی: کسب سهمیه المپیک دوراز دسترس نیست

رکورد دار پرتاب چکش دو و میدانی کشور گفت: در حال حاضر تمرینی نمی‌کنم، اما کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست و امیدوارم.

کاوه موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: در شهر خودم ارومیه حضور دارم، اما تمرینات خاصی را انجام نمی‌دهم و آمادگی ندارم، چون هوا سرد است و در تهران هم نمی‌توانم تمرین کنم. منتظر برگزاری اردو در مجارستان هستم و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با وضعیت فعلی و ۵ ماه تا المپیک امیدی برای کسب سهمیه دارد یا خیر، گفت: ورودی المپیک ۲۰۱۶ در پرتاب چکش ۷۷ متر است و من رکورد ۷۶ متر را هم زده‌ام. کسب سهمیه سخت است، اما دور از دسترس نیست و امیدوارم.

ملی پوش پرتاب دیسک ایران در خصوص مربی مجارستانی که فدراسیون در نظر گرفته است، گفت: قرار است در مجارستان با این مربی کار کنیم و باید شرایط را آنجا ببینیم.

موسوی در پاسخ به این سوال که چه مدت در مجارستان خواهید بود و  آیا مسابقه‌ای در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: اردوی ما به همراه برادران صمیمی خواهد بود و فکر می‌کنم دو ماه در آنجا هستیم. هنوز مسابقه‌ خاصی در نظر گرفته نشده است.

به گزارش فارس، موسوی در دوره قبلی المپیک نماینده کشورمان بود.









در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد