عید سعید فطر بر تمامی مسلمان جهان مبارک باد.

اکبر هلالی بر بام پرتاب چکش جوانان کشور استان

اکبر هلالی بر بام پرتاب چکش جوانان کشور

در رقابتهاي قهرماني جوانان كشور اکبر هلالی بر سکوی نخست پرتاب چکش ایستاد.

 
 

به گزارش روابط عمومي هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی ، در جريان رقابتهاي دووميداني قهرماني جوانان كشورکه در مجموعه اختصاصي آفتاب انقلاب تهران در حال برگزاری است، اکبر هلالی از آذربایجان غربی با پرتابی معادل 58.98 متر بر سکوی نخست ایستاد.

 
 

در این ماده  رضا شهبازی از گلستان با57.74 متر دوم شد.

 

مهدی رستمی مقدم از خراسان رضوی با 45.25 متر برنز گرفت.

 




  1. gravatar

    از بین 4 نفر اول شدن خیلی اسونه اگه هیتتون عالیه ببینم دونده هاتون چیکار میکنن

    پاسخ: ما کی ادعا کردیم عالی هستیم ؟ ولی تلاش می کنیم با همت دو و میدانی کاران باغیرت عالی باشیم .امسال می بینید علاوه بر پرتاب چکش در سایر مواد هم مدال آورانی داشتیم واین نوید این را می دهد که در دیگر مواد نیز بتوانیم یکی از قطب های دو و میدانی کشور باشیم .

    ولی دوست عزیز شما اگر دلسوز دو و میدانی هستید ؟

    اولاً :از مدال آوری وافتخار آفرینی هم استانی هایتان باید خوشحال بوده واحساس غرور داشته کنید نه اینکه انرژی منفی وارد کنید.

    ثانیاً :شما اگر توانایی دارید ثابت کنید وبجای اعزامی ها به مسابقات بروید ومدال بیاورید واگر توانایی مدال آوری ندارید راهکار وپیشنهاد سازنده بدهید تا دو و میدانی استان به جایگاهی که شما می خواهید برسد.انتقادکردن وکنارگود نشستن خیلی ساده است ولی وقتی وارد گود شدی مشخص می شود چند مرده حلاجی

    امیدوارم از بدبینی های بیشتر پرهیز کنید ودارای انرژی مثبت باشید. ان شاء الله


  2. gravatar
    سلام و ضمن خسته نباشید خدمت رئیس هیئت دو میدانی استان.خواهشن در رابطه با فعال بودن و غیر فعال بودن هیئتهای شهرستانها پیگیری کنید..و این هیئت هارو فعال کنید با اخصاص بودجه و امکانات روز..تا بیشتر فعالیت داشته باشند..و رئیس هیئتهای بی تخصص را کنار بزنن..استفاده از فارغ تحصیلان تربیت بدنی فراموش نشوند.






در وارد کردن عبارت امنیتی حروف کوچک و بزرگ اهمیتی ندارد

در حال ارسال پیام،لطفا صبر نمایید ...

پیام شما با موفقیت ارسال شد